acoupe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 På bilen har du lys på hver side, jeg la inn 1stk rele på hver lys side (høgre og venstre). Nå snakker jeg ikke om lysa bak, men kjørelys, langlys og park. Er vanskelig å forklare uten koblingsskjema, kan se om eg har det liggende her i rotet, om det skulle vært aktuelt. :dj På din corrado har du mange rele, de ligger over/under sikringene. Små firkantede klosser. Legger 2 løse inn der. hmm..tror jeg trenger ett koblingsskjema jeg, for er så LITE kyndig på dette feltet der ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 acoupe... er egentlig ikke så utrolig vanskelig å koble.. bruke strømmen som opprinnerlig kommer fra bilen som styrestrøm på releet... bruke en litt grov kabel som pluss strøm inn på relet (direkte fra batteri med sikring imellom ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hmm..tror jeg trenger ett koblingsskjema jeg, for er så LITE kyndig på dette feltet der ! kjøp lysforsterker-sett på Biltema. er ferdig med plugger og kabler, blir ryddig og fungerer bra. PLUG AND PLAY :driving . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hørte om det relé-greiene forrige gang jeg var hjemme, første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem igjen lissom! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 kjøp lysforsterker-sett på Biltema. er ferdig med plugger og kabler, blir ryddig og fungerer bra. PLUG AND PLAY :driving . Trygt med den fra biltema da? Sto at den var for 100w pærer... Må kanskje bytte til det da? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Trygt med den fra biltema da? Sto at den var for 100w pærer... Må kanskje bytte til det da? jeg har jo 100watts h4 pærer da, må jo funke ypperlig til meg ?:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Trygt med den fra biltema da? Sto at den var for 100w pærer... Må kanskje bytte til det da? Er vel max 100 watt de tåler. jeg har aldrig hatt noe problemer med settet. har brukt det på flere biler i mange år :driving :driving. er ikke alt fra Biltma jeg er like fornøyd med feks: lysperer er skikkelig møkk !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Er vel max 100 watt de tåler. jeg har aldrig hatt noe problemer med settet. har brukt det på flere biler i mange år :driving :driving. er ikke alt fra Biltma jeg er like fornøyd med feks: lysperer er skikkelig møkk !!! Ahh, da skal det kjøpes inn!;) Lei av å holde inn lysspaken får å få sterkt nok lys på mørke nattcruisinger;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Desse bilene krever bedre lys på mørke natteskveller. Ikke vanskelig å fixe, litt kobling bare. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 acoupe, trenger du å koble om så mye da? Skal du ikke bare skifte bryter? Dvs. 3 ledninger eller så? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 acoupe, trenger du å koble om så mye da? Skal du ikke bare skifte bryter? Dvs. 3 ledninger eller så? bryteren er jo null problem å skifte, men har lyst på bedre lys på bilen. Har 100watt kjørelys pærer så hadde jo vært fint å få utnyttet de fullt ut ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 bryteren er jo null problem å skifte, men har lyst på bedre lys på bilen.Har 100watt kjørelys pærer så hadde jo vært fint å få utnyttet de fullt ut ! dæven, jeg syns lysa dine var sterke slike de var på 11.5 watt..(med de nye pærene riktignok ) tenk deg forskjellen med relee da, lyser sikkert helt rått ( og blått ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Bryteren er den samme da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg