Jeanett Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Når det piper ved gass når man kjører, er det noe grei forklaring på det eller? Spesielt ved kjøring i hastighet lik E18 o.l. En sånn jevn "pipelyd" så kommer med en gang med trykker inn gasspedalen og som stopper med en gang man slutter å gasse... Har forsåvidt vært sånn lenge, bare lurte litt på om det gjør noe egentlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Når det piper ved gass når man kjører, er det noe grei forklaring på det eller? Spesielt ved kjøring i hastighet lik E18 o.l. En sånn jevn "pipelyd" så kommer med en gang med trykker inn gasspedalen og som stopper med en gang man slutter å gasse... Har forsåvidt vært sånn lenge, bare lurte litt på om det gjør noe egentlig... det høres ut som en vakumlekasje et eller annet sted.. gå over alle vakumslanger så finner du nok ut av det :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 denne der hadde jeg og... på framsiden av forgasseren, så sitter det en "svart" vakuumklokke.. med 2stk vakuumledninger innpå seg.. vri på denne duppeditten på utsiden. så skal det gi seg med å pipe ;) illustrasjon: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 denne der hadde jeg og... på framsiden av forgasseren, så sitter det en "svart" vakuumklokke.. med 2stk vakuumledninger innpå seg.. vri på denne duppeditten på utsiden. så skal det gi seg med å pipe ;) Ok. Tusen takk for tips. Må jo innrømme at det hadde vært DEILIG å slippe den lyden/susinga konstant når man gasser. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ja veit... hadde det så ille jeg hat den var der på tomgang og Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hørest nesten ut som om du har koblet opp anlegget ditt med dårlig jordning, da får du sånn turbo lyd :) Men det virker som det er en del galt med bilen din, ta å få en NAF test elller noe får finne ut hva som er nyaktig galt. Og så kan du bare fikse ut ifra det.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hørest nesten ut som om du har koblet opp anlegget ditt med dårlig jordning, da får du sånn turbo lyd :) Men det virker som det er en del galt med bilen din, ta å få en NAF test elller noe får finne ut hva som er nyaktig galt. Og så kan du bare fikse ut ifra det.. Det er ikke dårlig jording. Helt sikkert. Men...nå skal jeg hente bilen etter jobb da.. Med nye drivledd så da er faktisk alt i orden, bortsett fra den ene lyden som jeg egentlig ikke gidder å bry meg med. Så da er jeg fornøyd!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg