GalantV6 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hei Har 2 stk Kicker S10L7 Ønsker å ha 12" (runde) Behøver ikke å være Kicker, men det skal være samme kvalitet, ikke noe søppel. Kan bytte 2 mot 1. Er det noen som vil bytte. Jeg vil gjerne ha fin lyd ikke rånelyd. Er det noen som er interesert så send meg en PM eller ring meg på 41266774. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fin lyd ikke rånelyd??? også skal du ha samme kvalitet som kicker?? bestem deg da.... skal du ha lydkvalitet? eller masse bråk?? kicker = masse bråk....... Skal du ha noe som låter pent, så kan du feks se på dynabel, men da blir det vel å kjøpe nytt, for jeg tviler på at noen som har dynabel vil bytte med kicker.... men lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fin lyd ikke rånelyd??? også skal du ha samme kvalitet som kicker?? bestem deg da.... skal du ha lydkvalitet? eller masse bråk??kicker = masse bråk....... Skal du ha noe som låter pent, så kan du feks se på dynabel, men da blir det vel å kjøpe nytt, for jeg tviler på at noen som har dynabel vil bytte med kicker.... men lykke til Hvor mye Kicker har du hørt da?? Ikke at jeg har hørt SoloX spille bra, men det er da heller ikke meningen... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er ikke helt enig om at S10L7 er bare bråk, er godt fornøyd med mine. De spiller meget bra, men de passer ikke inn i den type kasse jeg vil lage så derfor vil jeg gjerne bytte til runde. Så jeg tror du bør prøve S10L7 før du sier at det bare er bråk. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 skulle ikke ha solgt dem a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fin lyd ikke rånelyd??? også skal du ha samme kvalitet som kicker?? bestem deg da.... skal du ha lydkvalitet? eller masse bråk??kicker = masse bråk....... Skal du ha noe som låter pent, så kan du feks se på dynabel, men da blir det vel å kjøpe nytt, for jeg tviler på at noen som har dynabel vil bytte med kicker.... men lykke til nja, nja.. vil nå ikke påstå det!! kan fint få kicker til å spille fint som dynabel eller andre merker :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hvilken pris hadde vært aktuell for begge subbene om salg?? svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hvilken pris hadde vært aktuell for begge subbene om salg?? svein Rundt 4500-5000 for begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fin lyd ikke rånelyd??? også skal du ha samme kvalitet som kicker?? bestem deg da.... skal du ha lydkvalitet? eller masse bråk??kicker = masse bråk....... Skal du ha noe som låter pent, så kan du feks se på dynabel, men da blir det vel å kjøpe nytt, for jeg tviler på at noen som har dynabel vil bytte med kicker.... men lykke til Ja, Kicker suger jo, derfor Anders Fleischer vinner de fleste konkurransene han stiller i?? i Klassen Expert. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg