Fab Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg skal nå sette på en snurre på bilen min, 1,8 GL. Mange har sakt at det ikke går, og at det er bare dumt og at det ikke holder. Men jeg har bestemt meg at jeg skal prøve, så sånn er det. :) Så til saken. Jeg lurte på om noen har en oversikt over motoren? Altså, bilde eller noe slikt. Er alltid greit å ha noe å gå etter når man setter i gang. Noen forslag til hvordan jeg burde montere? :) Til å begynne med skal turboen lade på 0,3-0,4 bar, og etterhvert skal det S2 stempel inn, ny topp, og videre oppdateringen på motoren, så da blir det mer ladetrykk. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 S2 stempler passer dårlig, med mindre du setter på 16v topp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det er planen :) Ingen som kan gi noen tips ang. montering? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 send en mail til http://www.trykladning.dk , de kan kanskje svare deg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Mandel: Knall, will do =) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg