olehenri Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Det driver også å dannes en klubb her i byen nå, takk til de som tok initiativ til det! (les : stian ellingsen :P ) tror de har fått en del a4 sider med navn som skal være med, seriøse folk. tanken med det var å gå å levere listen til politiet, slik at de ser at rånerene i byen er villige til å samarbeide med politiet mot litt rewards fra dem, feks det som var i høst med kjøring på våler bana! går dette i orden, mener da jeg at det ikke skulle være no problem å få med politiet på å arrangere et streetmeet i byen, samt at da kan det også være lettere å få med grunneiere på det! :) hockey følger jeg ikke med på læll :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Det driver også å dannes en klubb her i byen nå, takk til de som tok initiativ til det! (les : stian ellingsen :P ) tror de har fått en del a4 sider med navn som skal være med, seriøse folk. tanken med det var å gå å levere listen til politiet, slik at de ser at rånerene i byen er villige til å samarbeide med politiet mot litt rewards fra dem, feks det som var i høst med kjøring på våler bana! går dette i orden, mener da jeg at det ikke skulle være no problem å få med politiet på å arrangere et streetmeet i byen, samt at da kan det også være lettere å få med grunneiere på det! :) hockey følger jeg ikke med på læll :D Stemmer:) Begynner å bli en del a4 sider nuh tenker je.. takk til de som har skrivi seg på.. (og meg sjøl) he he;p vålerbana var konge.. vil ha mere:D hi hi.. men.. godt mulig at når d begynner å bli så seriøst at d går ann å få til mere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg