Sly Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Vi i 3'er gjengen har planer om et lite golf treff på strandtorget førstkommende lørdag 15 oktober kl. 16.00. Vi blir rundt en 6-8 golf 3, men jo flere jo bedre... Håper derfor kanskje noen 2.er eller 4'er golfer ønsker å være meg også... Blir kjørt "kolonne" fra oslo og oppover hvertfall. Kommer også noen nordfra... Dere kan lese mer her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932325#post932325 Vel møtt!!! Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 strandtorget er oppe på lørdagen... masse folk på parkeringa der da gitt! får se om jeg ikke tar turen ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 strandtorget er oppe på lørdagen... masse folk på parkeringa der da gitt! får se om jeg ikke tar turen ;) Godt poeng.. Får heller begynne der, og så heller flytte oss om det blir trangt, med mindre andre har noen idèer.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Godt poeng.. Får heller begynne der, og så heller flytte oss om det blir trangt, med mindre andre har noen idèer.. Ja det går jo... Vet jo heller ikke hvor mange som kommer da så... NB! Er ikke kjent i lillehammer... drunk Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Nei, oppmøtet blir dårligere og dårligere.. :P Er ikke spesielt kjent jeg heller, men har navigasjon, så overlever vel.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 strandtorget er det første man kommer til når man kjører ned til lillehammer fra E6... ligger statoil. mcdonalds og kjøpesenter der. er en passe stor plass rett nedenfor E6 (bak statoil) som kunne fungert! bare tips fra en lokalkjent ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Blir litt langt, dessverre. Dessuten er det autoslalåm i Kongensgate i Oslo samme dag. Skal ikke kjøre, men. Bare se. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 jeg kan sikkert ta turen je oxo:).. men.. er meget mange biler der på en lørdag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 jeg kan sikkert ta turen je oxo:).. men.. er meget mange biler der på en lørdag.. men kjempe flott at noen lager no slik treff:) d er gøy!!! hvis d er opphold så kommer je med den STUSSELIGE bilen min;p he he... har ENDA ikke fått dessa nye baklyktene:S begynner å irritere meg.. haff!!! men.. en dag med STYGGE baklykter driter je i ass... kommer bedre back neste gang;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 men kjempe flott at noen lager no slik treff:) d er gøy!!!hvis d er opphold så kommer je med den STUSSELIGE bilen min;p he he... har ENDA ikke fått dessa nye baklyktene:S begynner å irritere meg.. haff!!! men.. en dag med STYGGE baklykter driter je i ass... kommer bedre back neste gang;D Kjør uten... ;) Fått lappen forresten? Hmm.. Har dere tenkt dere et treff på en sentrumsparkeringsplass kl. 16 på en lørdag? Høres gjennomtenkt ut.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Kjør uten... ;)Fått lappen forresten? Hmm.. Har dere tenkt dere et treff på en sentrumsparkeringsplass kl. 16 på en lørdag? Høres gjennomtenkt ut.. kjøre uten baklykter?:P he he he. trukke d væ!!!;) hakke lappen enda nei:( fåkke vite no mer før 21.okt.,og je begynner å bli riiimelig irritert på at dem er så treeeege... bare pga denna STYGGE foten min! haff!!! Så... folkens... HVIS dekk ser bilen min der,så er d nok PAPPA som kjører gitt!!!;p he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hmm.. Har dere tenkt dere et treff på en sentrumsparkeringsplass kl. 16 på en lørdag? Høres gjennomtenkt ut.. strandtorget er ikke sentrum =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hmm.. golf treff høres bra ut.. MÅ jo bare komme dit da.. hehe! funker jo på digre plassen ved statoil der da.. Jeg kjem ihvertfall.. :D må bare få sprederne til å funke først.. og ikke minst vaske og shine bil.. hehe ;) Bli med du og nå housey.. møtes like før treffet og kjøre dit sammen eller linda?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 blablabla Bli med du og nå housey.. blabla som jeg sa.. får vel se da.. tenkte jeg skulle gjøre bilen vinterklar på lørdagen.. får se om jeg rekker det da :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Må da komme dere også... Nå er det snakk om at det kommer golfer fra vågå/ota - sundalsøra - kongsvinger - fredrikstad - oslo - gjøvik... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg