Tombra Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hei, fikk nylig tak i en billig DVD/DivX/MP3 ++ spiller & skjerm, men har et lite "problem". Derfor håper jeg noen andre her inne har vært borti denne spilleren: http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=18024927 (scroll ned) Hvordan skifter jeg mappe på en MP3 cd? Finner ikke ut av det, hehe Stor fjernkontroll og greier, men misstenker at det ikke er mulig, må skippe meg gjennom her sang, tungvint:P Kan legge til at jeg er positivt overasket over kvaliteten på disse produktene! Komentarer som "du får hva du betaler for" osv trenger jeg ikke. Jeg ville ha en billig spiller i en billig bil, og fikk et produkt som svarte til forventningene og vell så det! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg tviler på du får kjøpt en spiller som har støtte for MP3 men ikke kan bytte mapper... til og med spilleren til Biltema med MP3 støtte kan bytte mapper (ikke noe stygt om Biltema, men dette er en billig spiller til 1600). Fikk du ikke med noen manualer? Hvis ikke, søk opp merket på nettet og se om du finner manualen i PDF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ja synes det er merkelig selv, den har jo masse andre kjekke funksoner jeg ikke hadde regnet med å finne i en såppas billig spiller. Hadde jeg bare visst hvilket merke det var så... Står "Provision" på skjermen, det er alt jeg vet :hammer Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ifølge QXL auksjonen skal alt følge med, inkl. manualer. Det er jo litt forskjellig fra produsent til produsent hvordan du bytter mapper når du spiller MP3. På min Kenwood spiller er det jo en + og - knapp du bytter mapper med. Det er mulig du må f.eks. trykke inn "knotten" og vri for å bytte mappe, og bare vri den rundt for å bytte spor (hvis det ikke bare er til å justere volumet da), eller holde inne knappen for å bytte spor i et par sekunder. Du må nesten bare prøve deg fram hvis du ikke har manualen.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 har samme pakke..men fikk du med tv tuner og slikt?følgte med antenne og slikt på min også... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Fant samme produktet på E-Bay! For de som måtte være interesert, EBAY link Skal lete litt rundt eventuelt høre om de har en manual til meg! Nesten litt flaut men, hehe! EDIT: har du den? så hjelp meg da mann :P Ikke TV tuner på min nei :( Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg tviler på du får kjøpt en spiller som har støtte for MP3 men ikke kan bytte mapper... til og med spilleren til Biltema med MP3 støtte kan bytte mapper (ikke noe stygt om Biltema, men dette er en billig spiller til 1600).Fikk du ikke med noen manualer? Hvis ikke, søk opp merket på nettet og se om du finner manualen i PDF. Fikk aldri til å bytte mapper på min BOSS mp3spiller.. men så prøvde jeg aldri skikkelig heller, så mulig det går. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har faktisk en sånn spiller selv, men jeg får heller ikke til og skifte mappe.....sjekke litt imorra tenker jeg:) Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 :thumb :pray Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 *bump* Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg