jipp Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hei Noen som har tips til hvor jeg kan få lakket støtfanger bak, evt. også front til min Golf 4? Evt. også ca pris?? (Trondheim) Fargen er en slags sølv metallic (husker ikke navnet nå, men kan finne det ut), har hørt at det er veldig vanskelig å treffe slik at en ikke får fargeforskjell, spesielt på denne fargen..er dette et reelt problem? På forhånd takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hva er den laget av? Jeg har nylig lakket et bodykit, og siden det var av glassfiber så måtte lakkereren sparkle over, selv om de var primet fra før. Han påstod det var pga porer og slikt. Det ble iallefall temmelig dyrt Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Fargeforskjellen vil ikke bli synbar på disse delene, hadde det vært på f.eks ei dør e.l hvor du kan speile deg/sikte så kunne du sett antydninger til forskjell. Hør med: Roars Billakkering Idrettsv. 4 B, 7072 Heimdal 72 88 60 00 Jeg fikk anbefalt han av et oppretterfirma, han hørtes veldig rimelig ut når jeg ringte han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg