Twistedmist Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hei. Jeg har en aktivsubwoffer som jeg bruker hjemme. denne er bra og gir god bass lyd.(600w). så har jeg en xbox, denne er chippet....Jeg skal ha alt dette i bilen.... Jeg så på en omformer.. 12v - 230/240v. denne har 1000w kontinuerlig effekt og maximalt 2000w. Tomgangsstrøm på 0,35 A. Vikrningsgrad 90%. Holder dette til disse 2 tingene. Pris på dette er 1699kr Kan noen hjelp meg med et svar:) Hilsen Twistemist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 det holder i massevis det med tanke på effekt. hvilken inverter er det? det du bør passe på er at utstyret tåler spenningskurved inverteren gir ut. som regel er det modifisert firkantpuls på de aller fleste billige inverterne, og dette er det en del følsomt utstyr som ikke liker. som regel fungerer det siden både x-box'en og forsterkeren i subben har kondensatorer på andre siden av trafoen som sørger for at selve elektronikken får en ganske stabil spenning. men som sakt, følsomt utstyr kan ta skade av det, oppføre seg ustabilt, gi ut støy, eller ikke fungere i det heletatt. en lader jeg hadde en gang fikk for eks aldri bestemt seg for om batteret var fult eller ikke, og en CRT-skjerm slapp igjennom mye støy som førte til striper på skjermen... men i ditt tilfelle tror jeg ikke det blir noe som helst problem. inverteren er jo tross alt laget for å kunne drive ting som dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twistedmist Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg tenkte på å kjøpe en som var litt billigere... 500w kontinuerlig effekt og 1000w på maks effekt, Tomgangsstrøm på 0,35 A. Vikrningsgrad 90%. Holder dette til disse 2 tingene. holder denne i stedet for?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg