Diablo- Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hei, driver å pusser opp golfen (GTDn, aka. dama mi) før vinters jeg faktisk (,") Kanskje litt feil å gjøre det på denna tia av året? Men, who cares?? Så, en fredags kveld for 1 mnd siden, fikk ett kick om att jeg skulle håre opp Golfen en smule, bestilte masse stach på nettet, resultatet blei Blant Anna: -RS bakfanger, -Infinity skjørt, -Panser forlenger i stål, -Emblemfi grill, -3x Elekstiske døråpnere, -Hofele Frontfanger, -2x nye forskjermer, -1x Caravelle H. forskjerm -Nye Opel Astra/Vectra Blinklys m. ledninger -Ny front rute/Bakrute -Ordenlig Solfilm som solfimspesialisten bruker -Øyelokk til baklyktene -Spedere -Dråpe speil -Senkesett -2 stk 9x16 Borbet A, samt 2stk 7,5x16 Borbet A -Vinterdekk (205/45-16) -1,5cm tykke spacere bak -Feit stripe i fronruta -Hjulbuelister uten struktur -Orginale GTD baklykter -Orginal GTD vinge på bakluka -Antenne på taket (,")+++++ -Golf 4 lykter Så, nå er jeg akk ferdig med å: Sveise igjen bakluka Sveise igjen dørhåndtaka på begge sider Sveise på panser forleger Sveise inn Caravelle luft inntak i H. forskjerm Sparke alt sammen!!! MYYYE Jobb ja :/ Så nå mangler jeg bare å sveise igjen dem orginale blinklys hullene, og skære hull til Vectra blinklysa *Glede seg* Valsespesialisten har også vært her og valsa buene mine så jeg får plass til dem nyinnkjøpte 9x16 Borbet A felga mine =) Whoalah (,") Veit ikk om dere er int i å se bilder før jeg er ferdig med å lakkere jeg, nå står det jo bare en ribba Golf der, klar til å sprøyta grunning på, skal hel lakkere den også, og ombestemmer meg hver dag, HVORDAN farge? *grrr** Forslag mottas =)?... Ellers, hvis det er noe jeg har glemt som jeg burde hatt, så må dere si ifra, og gi meg gjerne ett sett med lambo dørhengsler også =)=) Hehe (,") Money Money ---... ShalabaiZ & ShakalakaPinG!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bilder er alltid intressant :) ..uansett om det er en helglans polert hjulmutter eller ett helt karosseri ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hehe, skal fikse det ikveld (,") Hvis jeg får det til da (,") Sist gang jeg prøvde med bilder på forumet fikk jeg det ikk til (,") Whoalah! Oskar B? Jeg er Oskar S (,") HoHo =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Liten guide til bilde saken her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89402 Oskar ja.. tøft med sært navn.. hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ja det er noen som sitter med penga... Men skal bli kult å se hvordan dette blir - høres ut som det blir rått - og ikke minst unik... Mangler bare bilder nå... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Rått!!! Hvor har du kjøpt solonoid kittet ditt? Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 (,") <-- Hva er dette? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 (,") <-- Hva er dette? det er et smil, men det ser bedre ut sånn = (",) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Her kommer det noen bilder som jeg lofte å legge inn igår... Skjørta mine Panseret mitt: Bilen i seg selv: Frontfanger: H. forskjerm Dører med igjensveisede dørhåndtak: Bakluka mi: Bakfanger: Vinterdekka mine aka. Borbet A: Det var alt, tar gjerne imot noen forslag om mere som kan gjøres før jeg legger grunning på den... ShalabaiZ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Her kommer det noen bilder som jeg lofte å legge inn igår... Skjørta mine Panseret mitt: Bilen i seg selv: Frontfanger: H. forskjerm Dører med igjensveisede dørhåndtak: Bakluka mi: Bakfanger: Vinterdekka mine aka. Borbet A: Det var alt, tar gjerne imot noen forslag om mere som kan gjøres før jeg legger grunning på den... ShalabaiZ Dette må jeg si ser veldig lovende ut, dette er jeg sikker på blir tøft, lykke til videre kjør på.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Gjennomført og bra... :wave Stå på... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Maroc, hva med å ikke quote alle bildene..? Iallefall ikke for den lille setningen der :p Diablo-, steike rått! Mulig jeg ikke leste 1. skikkelig, men hvilken farge skal den bli? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 kult prosjekt! hehe ;) lykke til Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Vell, farge er jeg ikke helt sikker på ennå, men, forbildet er vel den bilen her: Har jo samme frontfanger som den på bildet, så mulig jeg går for orange som går over i svart på bakskjermen... Hvis jeg får lakkereren til å lakkere sånn da :/ Ellers, noen andre forslag? Mottas =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg