eng1 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg lurer på hvor det er mulig å få tak i hvite, sotede eller hel røde baklykter til min bmw e34 Touring. Noen som kan fortelle meg det? Jeg har leitet lenge etter de nye lykter til min bil, men finner dem ikke. Er ganske lei av de orange blinklysene som er på den fra før av. Det hadde ihvertfall hvert veldig hyggelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 InPro har vel noen kanskje? Mulig de bare er til sedan. Og de er heller ikke fine, de i klarglass.. :( Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei. Lakkerte lyktene mine jeg. Ble veldig fornøyd... Billig og bra måte... FØR: ETTER: Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phrode Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Eneste måten og få hvite blinkers bak på touring er og mekke selv. Her finner du en grei guide. http://www.touringklubben.com/whiteBlink.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg lurer på hvor det er mulig å få tak i hvite, sotede eller hel røde baklykter til min bmw e34 Touring.Noen som kan fortelle meg det? Jeg har leitet lenge etter de nye lykter til min bil, men finner dem ikke. Er ganske lei av de orange blinklysene som er på den fra før av. Det hadde ihvertfall hvert veldig hyggelig. det er ikke produsert til touringen det . skulle gjerne hatt tak i det jeg å men men ... i sverige kan du kjøpe hvite glass som du skjærer ut og bytter men disse er helt umulig å få bra :pimp Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 En kar i tønsberg hadde en 525ix touring, han hadde hvite blinkers bak.. mener han kjøpte glass og skjærte styra og ordna.. ble fint det! Bilen er solgt nå, men her er hvertfall annonsen med bildene.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=416660 Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg