jorg1s1 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Så en rød Honda NSX på Rortunet (kjøpesenteret) i Slemmestad kl. 14:30 i dag på vei hjem fra skolen. Den hadde vippelykter, så det var den eldre typen. Den hadde andre felger og litt større potter enn fra fabrikk, men ellers så den ganske orginal ut. Reg. nr. var DK91XXX. Noen her sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det har stått en NSX på Bjørnstad Bil i Orkdal i sommer. Den var til salgs, men jeg har ikke sett den på en stund nå så det kan hende at det er den. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 har nok gått lenge rundt i det område den der. har sett den mange ganger om det ikke har kommet en til. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg