m@ts Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei her et lite spørsmål vil det by på mye promblem å sette en 2.0i fra en vectra i en kadett d 82mod? Mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Trodde ikke opel noen gang laget en D ;) det er vel en E du mener ;) men viss begge er en ohc motor trodde jeg det gikk ganske greit :) (eller cih, det er sent nå så jeg husker ikke helt *trøtt*) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Trodde ikke opel noen gang laget en D ;) det er vel en E du mener ;) men viss begge er en ohc motor trodde jeg det gikk ganske greit :) (eller cih, det er sent nå så jeg husker ikke helt *trøtt*) Opel lagde Kadett A B C D E men ingen F etter d æ har sjønt :cool: Å bare sånn OT: C en e råest :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Opel lagde Kadett A B C D E men ingen F etter d æ har sjønt :cool: Å bare sånn OT: C en e råest :hammer stemmer det, så kom astra f,g,h og tok over Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 å f... har aldri sett noen d jeg! hehe... men bomma viss der :D *rette seg* men men :hammer Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 kadett d finns det å gitt driver å bygger meg bil cross bil å da blir den 1.3 litern som sitter i litt slapp. her er et bilde av bilen ser ikke helt slik ut lengere da men har sveisa i gjen lykt hull å slikt. fangeren er bare hengt på og er ment til et anna prosjekt.. Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg