rx7beast Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hei lurte på o m noen kunne hjelpe meg...har en rx7 fd...som dør ved bånning av gassen,men når jeg trår på gassen sakte kutter den ikke .. når den dør smeller det i potta, skulle nesten tro at det er bensinkutt, jeg vet ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hei lurte på o m noen kunne hjelpe meg...har en rx7 fd...som dør ved bånning av gassen,men når jeg trår på gassen sakte kutter den ikke .. når den dør smeller det i potta, skulle nesten tro at det er bensinkutt, jeg vet ikke. Heisann... Høres bare ut som om den for altfor mye bensin.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Heisann... Høres bare ut som om den for altfor mye bensin.... tror nesten det jeg også :cab Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1308 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei. Er den helt standar eller har du øket turbo tryket ???? Alexander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hei lurte på o m noen kunne hjelpe meg...har en rx7 fd...som dør ved bånning av gassen,men når jeg trår på gassen sakte kutter den ikke .. når den dør smeller det i potta, skulle nesten tro at det er bensinkutt, jeg vet ikke. Gjør den det på alle turtall eller bare et spesielt turtall? Og er det gjort noe med bilen? Hvor i hedemark er det du bor. Jeg har en del erfaring ifra å skru på FD. Men er altid vanskelig å si hva en feil kan vere med lite informasjon. Litt mere hadde vert fint. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 prøv og skift plugger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rx7beast Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 den dør uansett turtall..vet ikke hva det er gjordt med bilen, men ifølge forge eier skal det være 350hk i bilen...så no ersikkert gjordt.. takk for alle svarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg tror det beste er å få noen til å se på den. Er et fåtall her i norge som kan noe om 3 generasjon RX7. Jeg har skrudd en del på FD. Det beste hadde vert om du hadde kunnet vist bilen til noen som har skrud på FD en del før og som har vert borti mye feil. Kan vere noe simpelt. Prøv en ting, ta av minus polen på bateriet og ha bremsepedalen inne i 30 sek, dette vill resette ECU'en, det kan hende den går i safe modus. Prøv det først. Har ikke noe med pluggene, da skulle den ha vert rar uansett trykk. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 om det er 350hk i bilen så er det gjort myyyye med den,, enten er motoren portet eller så er det uorginal turbo/turboer på den, 350hk på stock porter uten noe hel forjævlig med trykk er ganske usannsynlig, og om det er originaølturboer så går de isåfall på havarigrensen, tåler ikke mer enn max 15psi over det så blir de sinnsykt varme og dør Dynopapirer?? Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 om det er 350hk i bilen så er det gjort myyyye med den,,enten er motoren portet eller så er det uorginal turbo/turboer på den, 350hk på stock porter uten noe hel forjævlig med trykk er ganske usannsynlig, og om det er originaølturboer så går de isåfall på havarigrensen, tåler ikke mer enn max 15psi over det så blir de sinnsykt varme og dør Dynopapirer?? Neida går det med orginal motor. Jeg benket 321hk på hjulene. Dvs ca 350 på svinghjulet. Dette var på 1 kg ladetrykk Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rx7beast Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hei..sorry at jeg ikke kjente deg igjen jan tore...trur du vet hvem jeg er.. du har jo handet deler av meg. nå er bilen på veien igjen etter my om og menn,er igjen noe småtteri cosmetisk..håper prosektet ditt begynner å ta form..... mvh opprettern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er det deg Kjell Åge? Men bilen din var da rimelig orginal. Hmm rare greier. Kan vere noe annet som gjør at den fjusker. Går den rent på tomgang osv? Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.