Gå til innhold

er på utkikk etter noen forsterkere

Ranger emnet


Tufte & toyota

Anbefalte innlegg

har noen xplod forsterkere liggende. 2 stk stereo forsterkere og en monoblokk. kan selge dette for 6000. For 8000 får du evt med 2*12" xplod, et dyrt explod frontsett eller 1*1,5 farad kondensator med display.

 

Som kjent er ikke xplod av det beste, men kombinasjonen med disse forsterkerne, og frontsettet gir fyldig og fin lyd.

- Før: Mondeo 1994 2,0l

- Nå: Mondeo 1996 2,5l V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen xplod forsterkere liggende. 2 stk stereo forsterkere og en monoblokk. kan selge dette for 6000. For 8000 får du evt med 2*12" xplod, et dyrt explod frontsett eller 1*1,5 farad kondensator med display.

 

Som kjent er ikke xplod av det beste, men kombinasjonen med disse forsterkerne, og frontsettet gir fyldig og fin lyd.

 

Tydelig at du ikke vet hvem Tore (Tufte & Toyota) er..........he he he.

 

Tror nok han er ute etter noe annet enn dette.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at du ikke vet hvem Tore (Tufte & Toyota) er..........he he he.

 

Tror nok han er ute etter noe annet enn dette.

 

mvh

 

Glenn

 

Hehe, ja, av alt de fancye utstyret han har solgt iløpet av tiden på forumet her, så tviler jeg STERKT på at han kjøper noe billi xplod crap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke ha SONY. da en bruker to eller tre veis front og vil ha mulighet til å dele det aktivt,så kan det være greit med flere enn en to-kanaler og ei mono blokk... eller at en har mulighet til å justere opp et eller annet....he,he

 

derfor 2stk 4-kanalere

 

men har sett på et par zapco reference. noe erfaring rundt dem. er vel egentlig autohifi som har importen på dem har jeg hørt, men ikke sett....

 

andre muligheter finnes sikkert også. kom gjerne med forslag

 

blir ingen konkurranse bil. kun for min egen del, men det vil ikke si at jeg stiller visse(les høye) krav til både det ene og det andre....

 

ha en flott dag videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dog et seriøst svar :

 

2x Arc Audio XXK4150

 

Var du fornøyd med Zapco C2K'ene du hadde (var det ikke du?) så blir du fornøyd med disse.. Er så og si samme ampene, dog bare at denne er mer strømsterk, er penere og er mye billigere.. Laget av samme mann, Robert Zeff..

 

Finnes også en mindre 4-kanaler, XXK4050..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt deg PM.

 

Ellers har jeg også bestemt meg for å selge mine "precious"... Adcom GFA-4404 + GFA-4402 + GF-4402. den ene 4402 er ikke oppnet fra innpakkingen sin engang... :kiss

 

Ellers PPI PC 250 som fikk meget gode omtaler for sine gode kvaliteter til frontsett systemer, aldri vært montert i bil men en mulig erstatter for SS Class 6.0 i bilen til fruen.

 

Av "grom" SS: Referanse 705s, Class A6.0, Class A3.0 og en Rubicon 404. Har andre VGAr også... ;-)

 

PG: 2 stk ZX350, ZX450, 2 stk M100. altså alle de jeg bruker (hadde tenkt) i bilen da jeg har allrede bestemt meg for 5 stk Sinfoni.

 

send PM eventuelt. cheers

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår