nats Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hey!! Hvordan kan man finne ut om turboen virker som den skal eller om den virker i det heletatt????? Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biggen Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Det er vel noe du seriøst burde merke. Åssen bilen drar......?? Hvis ikke så har du vel en turbotyksmåler å se på. Orginalt trykk bør ligge på 0,4-0,8 bar, kommer ann på bilmerke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 La motoren gå på tomgang, klem på turbotrykkslangen og rus motoren til ca 4000 rpm, da skal du kjenne trykket. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Det er vel noe du seriøst burde merke. Åssen bilen drar......??Hvis ikke så har du vel en turbotyksmåler å se på. Orginalt trykk bør ligge på 0,4-0,8 bar, kommer ann på bilmerke. Hei! Hadde jeg seriøst kunne merket det så hadde jeg ikke spurt,nei trykk måler har jeg ikke,bilen går jo fremover men den er ikke no racer bil,det kan jo hende att den har vært ødelagt siden jeg kjøpte bilen og da kan jeg jo ikke merke forskjeld sånn etter vært, så tilbake til spørsmålet,er det sånn att ennten så virker den eller så virker den ikke eller virker den dårligere og dårligere og så til slutt så virker den ikke i det heletatt,bilen det er snakk om er en golf stv 1.9dtk Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg