Volvo_Roger Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Sku hatt delenummeret til bunnpluggen som man kan sette olje tempgivern i , ska det være kobber pakning mellom den og giver også eller bare mellom bunnpluggen og pannen. takker for all hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Delenr på den giveren som jeg har er ikke synlig. Det er en VDO giver, sikkert originalgiver. Du må ha kobberpakning der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Har givern men ikke den pluggen som givern skal i for og passe i bunnpannen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Originalgiveren erstatter bunnpluggen. Så når du tar ut oljepluggen så setter du bare inn giveren. Husk kobberskive da. Thats it. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Men bunnpluggen er jo mye større en orginalgivern i allefall i nøkkel størr :jackinbox else . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 da er ikke den orginal. på feks biltema får du kjøpt bunnplugg med gjenger til den olje givern du har! jeg kjøpte ny oljeplugg m/giver på volvo og det er bolt on.kosta vel 250 eller no kanskje,eller mindre... og det skal være kobberpakning ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Mener at delenr. på givern min er synelig, og at det er en VDO-giver. Kjøpte min på Volvo. Veit ikke når jeg skal under bilen neste gang; det blir vel på biltilsynet :ass Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg