locktite Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Får da inderlig ikke håpe det pga jeg har ikke omregga min enda. Men den forje bilen jeg hadde. En audi coupe quattro som var brukt import i 96 betalte jeg 1375,- Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hm, høres lovende ut, fint å slippe å betale staten så jææævlig mye grunker =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Er det forresten noen som har delenummeret til bremsekraftforsterkeren (med abs) til denne ? det hadde vært enormt kjekt å ha =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Golf 2.0l 16v (KR) motoren har vel 139 hk såvidt jeg husker. Don't shot me if I'm wrong!;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 jeg har resignert til å stole på vognkortet som sier 100kw , så tar jeg evt. ekstra kraft som en liten bonus :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 stemmer nok med 100kw ja. Jeg kjøpte 2.5" simons eksos fra kat. og bakover for 2000kr på mekonomen. Kan ikke skjønne at det er store forskjellen fra 1.8 8v til 2.0 16v der. Siden bilene er lik ellers. Å sveise selv går også an, men har hørt det er noe dritt å få det godkjent. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Golf 2.0l 16v (KR) motoren har vel 139 hk såvidt jeg husker. Don't shot me if I'm wrong!;) KR er 1.8L ikke 2.0 2.0 16V 136HK heter 9A i passat/corrado Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Grattis med en godhandel av de skjeldne! Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Må si du gjor en _veldi_ bra handel, gratulerer med feit bil. Bytte i audi 80 1,8s? :P Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Må si du gjor en _veldi_ bra handel, gratulerer med feit bil. Bytte i audi 80 1,8s? :P BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... nei. :hammer men takk for tilbudet =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Da var godbilen på veien (har vært det ganske lenge nå, men jeg er treg her =P ) har merket meg en ting med bremsekraftforsterkeren : den virker noen ganger .. blir litt sjokk når bremsene PLUTSELIG hugger til =) så, er det en mulighet for at den funker, men det er dårlig kontakt en plass ? noen som vet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 litt av et kjøp! har en kamerat som sikkert ville misunt deg no sinnsykt om jeg fortalte om dette ;) men som en spurte om tidligere i tråden, har du noen bilder av interiøret? hvis du frister oss og får oss til å sikle etter strøøkent skinninteriør får du søren meg legge ut bilder av det også ;) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 javisst, bilder har jeg (måtte ut i kulda idag uansett) Babyen min i frysemodus, med stålpigger på 14" ... sitter som støpt på veien =) forsetene er perfekte =) men mener jeg tok et bilde av dem i en annen vinkel, lurer på hvor det ble av.. Om dere klarer å se det, så er nakkestøttene bak litt småshabby, full av skraper og hakk... Var på mekonomen for å kjøpe bremseklosser og slanger da jeg fant denne sub'en til kun 795,- .. impulskjøp strikes again. Det kan se ut som om forrige eier ikke var så skarp på vikepliktregler, noen anelse om det er mulig å få tak i ny sånn plastsak ? edit : bomma på url til bildene =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 slik plast sak kan bestilles på VAG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Og om du har tenkt å bestille den hos Møller så skal delenummeret være 357 853 872 for høyre list foran... Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg