drturbo Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 ...har ikke vært startet på 3 år. Den står lagret på en knusktørr lagringsplass, og i dag tok jeg en tur innom for å beundre herligheten. Nøkkelen satt i, og jeg satte på batteriet, og bilen startet uten å kny på første slaget!!!! Det var bare så utrolig deilig å høre den herlig lyden bilen har på tomgang!!! Er'n ikke fiiiiiin! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 den må ha stått noen år ute også den der, iallefall før den ble satt inn :) Ganske sykt at den startet med den 3 år (muligens mer) gammle bensinen. Hvis ikke du fylte på ny frisk petrol da?! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Er'n ikke fiiiiiin! Fin var`n nok ikke............ Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Er'n ikke fiiiiiin! Fin var`n nok ikke............ Akuratt nå er den ikke mye og skryte av, men med litt pussing blir den god som gull! yodude spør du enkelte her så har den til og med riktig farge... :rolleyes: Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Den starta med god gammel suppe på tanken!!! Joda, den er FIN! Bare gleder meg til å restuarere. Den har etter min mening den helt riktige kombinasjon av farge og utstyr. Sølvmetalikk med grønne ruter er vakkert.....Mangler bare 2 Pirelli felger...Så hvis noen har, let me know... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Børster støv av denne jeg... host host... :phatyo Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ja, skjedd noe her? Synes den var lekker jeg, har sansen for einsere i "bruksstand" ( dvs. med litt rust ;) ) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Mas mas og atter mas; Skjedd noe mer her? Du har forresten Pm! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg