Brandtenborg Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Er det noen som vet hvor lakk koden sitter på en 82' Ascona C? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 På min bil så er det en liten klisterlapp på dørstolpen. Om du ringer ett lakkverksted så kan de muligens finne det ut om det er original lakken tror jeg. For når jeg valgte ut lakk til CRX så kunne de spore lakk koden tilbake til forskjellige bilsorter. Så kan de kanskje gjøre det andre veien? Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Skal se etter. Er forskjellig fra bil til bil.. Takker for forslaget! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Tror den finnes på chassinummerplaten (på frontplaten, under panseret). Tresifret nummer, mener jeg. Fatters Ascona (RIP, minnes med glede, bilen som lærte meg å kjøre men resirkulerte seg selv og gikk tilbake til naturen slik bare gamle Opler kan) var 249 Monaco Blue. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by spenol Tror den finnes på chassinummerplaten (på frontplaten, under panseret). Tresifret nummer, mener jeg. Fatters Ascona (RIP, minnes med glede, bilen som lærte meg å kjøre men resirkulerte seg selv og gikk tilbake til naturen slik bare gamle Opler kan) var 249 Monaco Blue. Takk for det! Da skal jeg ta en titt neste gang jeg skal ut! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg