mcbanan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Bilen vurderes solgt på nyåret grunnet familieforøkelse! Interessenter kan jo melde seg her.. Eller hvis noen har stv til salgs:) En gratulasjon er vel på sin plass!:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex S13 Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 takk takk:) har veldig lyst til å beholde bilen, men blir litt for dyrt og upraktisk :driving Siter 90`Nissan 200sx S13 71`Austin clubman mini 96`Opel Astra frue-edition (sånn med to dører for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Bilen vurderes solgt på nyåret grunnet familieforøkelse! Interessenter kan jo melde seg her.. Eller hvis noen har stv til salgs:) Jasså hmmm hva var prisen sa du? Du har tlf nr så ring meg når du vet hvor mye du må ha. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Starter bilen snart eller? Siter 1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd 2006 Touran highline 1,9tdi dsg 1981 Toyota Starlet Kp61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 noen flere bilder av frontleppa!? er litt nysjerri på "nyfront" med "gammelleppe"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 importert selv eller? Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 pm med pris da;) Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Alex har akkurat flytta inn i nytt hus, og har ikke internett ennå.. Han er Bravidamontør, så det tar laang tid å få satt opp slikt.... :bump Men jeg skal mase på, og be ham sende deg pris..:iconsm Ellers er han vel 3. eier i Norge, og bilen ble i sin tid tatt inn fra sveits. Edit: Jeg skal ta bilder av fronten og Carbonpanseret til dere i dag. :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 noen flere bilder av frontleppa!? er litt nysjerri på "nyfront" med "gammelleppe"! Alex er ikke av kjappeste slaget... derfor legger jeg ut bilde av fronten hans... Siter 1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd 2006 Touran highline 1,9tdi dsg 1981 Toyota Starlet Kp61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Alex har akkurat flytta inn i nytt hus, og har ikke internett ennå.. Han er Bravidamontør, så det tar laang tid å få satt opp slikt.... :bump Men jeg skal mase på, og be ham sende deg pris..:iconsm Ellers er han vel 3. eier i Norge, og bilen ble i sin tid tatt inn fra sveits. Edit: Jeg skal ta bilder av fronten og Carbonpanseret til dere i dag. :) hehehe:D okej:) er han i hast med å kvitte seg med den da? Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex S13 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hehehe:D okej:) er han i hast med å kvitte seg med den da? Heisann:) hadde håpa på rundt hundre, men kan få den billigere ved rask avgjørelse! Siter 90`Nissan 200sx S13 71`Austin clubman mini 96`Opel Astra frue-edition (sånn med to dører for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex S13 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Bilen selges kjapt trygt og billig! Send PM hvis interessert :pray Siter 90`Nissan 200sx S13 71`Austin clubman mini 96`Opel Astra frue-edition (sånn med to dører for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Look, it's still alive :) Ikke meningen å dra opp igjen en såå gammel tråd, men la opp litt info i tilfelle noen var nyskjerrige på hvor det ble av bilen:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 det måtte plast på ja:repost: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Se der ja.. Plast. Jeg lurer på om ikke du skal få litt vansker med å matche fargen. Jeg mener å huske lakkeren blanda noe overraskelser etter øyemål da han malte den. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg