Gå til innhold

Leie av M3 E36

Ranger emnet


audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

tror du heller bør kjøpe en m3 og selge etter noen dager, koster sikkert mindre enn hvis du finner noen som faktisk vil leie ut bilen sin

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker vi om av penger her?

ps: Hvis e36 m3 er det råeste du har kjørt så må du prøve flere biler.hehe.

 

Legger ut bilde av "utleie bilen min"

8098.jpg

 

 

Er litt usikker på hvor mye jeg vil gi , men skulle gjerne ha leid den en hel dag iallefall , er du villig til å leie ut eller ???? har ikke tenkt til å råkjøre akkurat men ...

hvis du er interresert kan ikke du sende meg en pm om hvor mye du kunne tenkt deg å ha for en dag ???? fra 08:00 - ca 21:00 , regner med at du bor i drammen ?????

 

Finnes sikkert råere biler en M3 men , må jo tenke hva som er reelt i forhold til hva man har rå til . .

 

Skla kjøpe meg M3 om et drøyt år, men klarer ikke å vente . .. .

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker vi om av penger her?

ps: Hvis e36 m3 er det råeste du har kjørt så må du prøve flere biler.hehe.

 

Legger ut bilde av "utleie bilen min"

8098.jpg

 

 

 

Sorry off topic, men hvilke felger er det du har på bilen din?!

De var dritråe!! :thumb

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår