Polizei Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Holkestadracing <----- Vad har du för märke på den?? Mattig?? Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 POLIZEI:den er kjøpt på autospar.no og er av merke inxx Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by HolkestadRacing POLIZEI:den er kjøpt på autospar.no og er av merke inxx INXX säger du... Nice nice thumpsup jag köper ju massor av styling där :D Hittade den i mina papper med nu... ART-Nr 20960 till Golf II... Och priset ligger på 890Skr Kanske ska ta med en sån med då!!! Är det bra passform på den så den inte ser konstig ut då den blir lackad (Svårt att se på din bild ) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Polizei INXX säger du... Nice nice thumpsup jag köper ju massor av styling där :D Hittade den i mina papper med nu... ART-Nr 20960 till Golf II... Och priset ligger på 890Skr Kanske ska ta med en sån med då!!! Är det bra passform på den så den inte ser konstig ut då den blir lackad (Svårt att se på din bild ) [/QUOT brukbar passer på min i så fall Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 har den samme downforceren! INXX! skal bli kvitt den! send PM hvis du er int! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by vwgolf2 har den samme downforceren! INXX! skal bli kvitt den! send PM hvis du er int! :) Du har ett PM Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg