drQ Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Ufattelig at det skulle ta så lang tid (mange poster altså) før noen skjønte at det var skrevet feil. Tror uansett at det ikke hjelper å klage, "Gjerningsbeskrivelsen" der det er skrevet feil er stort sett bare for den som mottar boten. De andre feltene, som faktisk betyr noe, er sikkert riktig utfylt. Men uansett er det en komisk feil, og når så mange her inne går på det bør det vel være lett å lure flere. Du kan jo gå til en lokalavis eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 her kommer bilde for dere som ikke trur det.... http://home.online.no/~vhvitste/artimages/Keng%20-%20bot.jpg hvordan går d an å godta noe slikt da Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hei! ble tatt i laserkontroll i går!Og fikk bot for å kjøre 3km/t under fartsgrensa!! Ja fikk bot på 1600kr!! for å kjøre for sakte??? Hva faen er galt med purken om dagen??? *AARG* her er bota hvis noen vil se: http://www.forum.club-honda.org/attachment.php?attachmentid=10134 3 km/h under grensen ????? 1,600 kr ???? Hade aldrig betalt det... Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 3 km/h under grensen ????? 1,600 kr ???? Hade aldrig betalt det... Les hele tråden! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 bah. uansett. Du skulle ha dratt dette til tingretten, Nå må du klage politimannen inn for dokumentfalsk. de har ikke lov til å rette på underskrevne dokumenter. Dette er fy fy. Det kan du faktisk ta de på. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Skrivefeil eller ikke. Det er ikke første gang snuten har tatt feil av fartsgrensa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 bah. uansett. Du skulle ha dratt dette til tingretten, Nå må du klage politimannen inn for dokumentfalsk. de har ikke lov til å rette på underskrevne dokumenter. Dette er fy fy. Det kan du faktisk ta de på. Har tenkt tanken! men er det tviler på at d funker....snuten er så jævli sta vøtt! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Snakk med advokat på mandag. snyggast råd. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Etter å ha sett bilde av boten tenkte jeg det er jo klart. Det er billigere å bøtlegge folk for å kjøre for sakte i det området, for å få opp farten. Fremfor å slite med alle de som blir ranet av beboerne der pga at de kjører for sakte :hammer Måtte bare......... :D Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 vel, her kan du spille på at du trodde du kjørte i 50.. men så gav han deg bot for å kjøre for sakte, så skrev du under uten å si noe, pga. du var redd for å få enda mer bot, siden du egentlig kjørte enda sakteren enn han registrerte. :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 bare for å gi min mening i "saken".. Fartsgrenseskiltene langs veiene er maksimalt tillate fartsgrense, og det betyr ikke at du -må- holde den farten såfremt du ikke er et stort hinder for andre medtraffikanter. Hadde jeg blitt stoppa og fått bot for å kjøre for sakte ( og ja jeg forstår at det er skrivefeil på den bota der ) så hadde jeg sagt til snuten at jeg anså situasjonen dit hen at det ikke var forsvarlig å kjøre fartsgrensen og reduserte dermed farten til en hastighet der jeg var sikker på at jeg kunne stoppe for eventuelle farer/hindre.. hadde dem fortsatt gitt meg bota hadde det blitt rettsak utav det.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 bare for å gi min mening i "saken".. Fartsgrenseskiltene langs veiene er maksimalt tillate fartsgrense, og det betyr ikke at du -må- holde den farten såfremt du ikke er et stort hinder for andre medtraffikanter. Hadde jeg blitt stoppa og fått bot for å kjøre for sakte ( og ja jeg forstår at det er skrivefeil på den bota der ) så hadde jeg sagt til snuten at jeg anså situasjonen dit hen at det ikke var forsvarlig å kjøre fartsgrensen og reduserte dermed farten til en hastighet der jeg var sikker på at jeg kunne stoppe for eventuelle farer/hindre.. hadde dem fortsatt gitt meg bota hadde det blitt rettsak utav det.. Men du må da skjønne at hadde han klagd på at han fikk bot for å kjøre under grensa der og sa hadde de lagt merke til at de hadde gjort en feil. Politiet er også mennesker og skjønner fort at dem ar gjort noe feil! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Den va lei! Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Tjenestemannen har heller ikke krysset av for om det er skiltet eller ikke skiltet fartsgrense på vegen du ble målt. Si at du følte deg presset og ble stresset pga politiet og skrev under i villfarelse! Denne får du ingen rett i verden til å godta ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Noen syns kanskje dette er idiotisk, men ofte syns jeg det burde vært bøter som gikk denne veien også. Ikke ved 3km/t under, men når biler ligger 10-20km/t under fartsgrensen på en helt fin og bar vei uten å svinge av veien for å slippe biler forbi er dette enormt irriterende, og burde straffes i en viss grad. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg