Blast_off Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg gikk for alpine jeg og ser frem til å få varen, håper jeg valgte riktig:) Takk for alle meninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg har Alpine 9855r, har både hatt pioneer og clarion før. Kanskje ikke like mange muligheter på Alpinen som Pioneer men lydkvaliteten derimot er i en helt annen klasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det lover jo bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg gikk for alpine jeg og ser frem til å få varen, håper jeg valgte riktig:)Takk for alle meninger Gratulerer med ny spiller! Er det høyttalere, forsterker og kabler som står for tur nå da? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Nei det har jeg ser du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg