Astroboy Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Selv har jeg en Pioneer, er veldig fornøgd med den, litt treg på MP3 plater, men så er den fra den første generasjonen som kom med MP3 da.. sikker vesentlig bedre nå finner greie spillere til grei pris på qxl, eller på megabillig eller hva det nå enn heter. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Selv har jeg en Pioneer, er veldig fornøgd med den, litt treg på MP3 plater, men så er den fra den første generasjonen som kom med MP3 da.. sikker vesentlig bedre nå finner greie spillere til grei pris på qxl, eller på megabillig eller hva det nå enn heter. Modell? har du nummeret på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 min heter MPH7400 mener jeg på, men gå for MPH7500, da den er en generasjon nyere, og mye raskere på mp3 (om du vil ha mp3 da.. men ser ingen grunn til å ikke ha det) Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 finner ikke noen som heter det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Edit: Når jeg tenker meg om er det vel DEH-P7400 og DEH-P7500MP... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Heter i så fall DEH-P7400MP ;) Da slapp ej å stikke ut i bilen å sjekke.. :) Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 prøv å jorde en rca kabel til spillerens chassis med en kort kabel.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blast_off Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er spilleren som er fucket, har lånt en spiller av en kompis og nå er alt som det skal være. lurer forresten på om dette er en bra spiller?Alpine CDA-9812RB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg