xanakor Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 går å lurer litt på golf 2 syncro. noen som har erfaring med disse? morsom vinterbil? hva er vanlige feil å mangler med disse? på forhånd takk mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flipp Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kjøpte meg syncro i starten av fjor vinter, og har ikke angret på kjøpet et sekund. En utrolig god vinterbil som også er leken. Kommer seg fram på veier med ekstreme forhold ihverfall. Gir man godt med gass på skikkelig vinterføre så blir det vel som å sammenligne med en bakhjulstrekker, med en fordel nemlig at den aldri snurrer omtrent. Vet ikke helt hva som er kjente problemer med disse, men så lenge jeg har hatt bilen så har jeg skiftet et par drivledd ihvertfall, godt mulig at dette er et 200.000km problem..? Som en enkel konklusjon så kan jeg ikke si annet enn at jeg anbefaller deg å kjøpe syncro :) Siter [ ] 90 Audi 80 Quattro [x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 .. som en bakhjulestrekker?? Min trenger såfall stor plass om jeg skal leke meg litt. Syncroen kobler jo ikke inn før man spinner forann, og da hjelper det jo ikke stort å styre. understyrer en del før du får rompa ut. Kommer seg fram gjør den.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vold1 Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har en -90 Golf GT Syncro..syns bila e knall på vintern æ ja!e itj akkurat så vældi vanskeli å få ut rompa på`n..:) kjæm sæ fram overalt, så læng d itj e 50 cm nysnø...har ikke hatt problemer med min, å har hatt dn i snart to år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 På den 91 mod g60 syncro en jeg hadde var det diff sperre bak ... Det er ikke det på alle... G60 en var lettere å kjøre sidelengs er rett frem på glatta.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg