Kenito Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 En venn av meg kjøpte en Mitsubishi Carisma GLX 1996 med automat girkasse. Jeg bare lurte på hvor mye det koster å bytte, for deler osv og om det er vanskelig. Det er vel ikke noe problem å "godkjenne" heller hvis det må til... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Du må jo ha ny kasse, klutsj,nytt pedalsett,eventuelt mellomaksling om denne ikke er den samme på begge kassene. Prisene kan variere, kasse og aksling (kanskje også pedaler) kan det være mulig å få fatt i brukt, klutsjen bør ideelt sett være ny. Sikkert noe jeg har glemt.. Du må også eventuelt ha ny girkasse-travers om denne ikke er samme på begge kassene. Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg