spnDude Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Heihei.. Noen som vet hva denne fargen heter? Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ingen som vet hva rødfargen heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Heihei.. Noen som vet hva denne fargen heter? Takker "612 - Passion red" Gjetter jeg på.. Hvis det ikke er den perlemorfargen du mener da? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 eneste jeg vet er at den kjørte forbi meg her om dagen,, en litt dyp rød farge.. mulig det kan være passion red.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg