lohelle Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 tenkte jeg skulle legge ut bilder av MIN Volvo S40 i egen tråd. Dette er en vanlig Volvo S40 97/98-modell 1.8L 115 HK med AC. Bilen har rullet ca 125000 km. Ble kjøpt i i månedskiftet august/september i år. Er meget fornøyd med bilen. Hva er gjort: Byttet CD-spiller til Pioneer DEH-P70BT Montert: Audison VRX 2.400 (til subber) 2 stk Pioneer PRS-X220 (til frontsett) Focal Utopia 165W delefiltere og diskanter Focal 130KP mellomtone i dører 2 stk Focal Utopia 33WX 13" subber 3 kvm dempematter i dører/dørken 2 stk 25 kv strømkabler fra batteri til bagasjerom dempematter hattehylle (porolon) Nye lykter fremme (hovedlys og blinkers) Fremtidige planer: Bygge forsterkere ned i reservehjulsbrønn (har deler, masse arbeid) Kle kassen til subbene (har tøy) Modde dekseler fremfor høyttalere i dører fremme (har org deksel) Montere 2 stk 1,5F kondensatorer bake (har liggende) Ekstra batteri bake (100A gelebatteri) Bedre forsterker til frontsett (uff... dyrt..) Dempe bedre i bagasjerom (har dempemateriale) Montere Focal Utopia 165W basser for mer midbass (har liggende) Kanskje en gang: Trimchip Frontspoiler i bilens farge Skinninteriør (brukt) Bilder i neste innlegg Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 fra siden... fronten... nye lykter fremme... slik så lykter ut før jeg byttet.. inne i bilen.. bagasjerom... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 det som hovedsakelig mangler nå er deksel til frontsett (må kutte litt i org deksel og legge på tynt sort stoff) og å pynte skikkelig i bagasjerom.. EDIT: og ja.. jeg må montere parklys.. Kjøpte 4 stk H7-pærer til de nye lyktene.. Må bare sjekke opp hva slags parklyspærer jeg trenger.. Noen som vet?? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 fin bil :) tips: du kan legge kabler i sølvfolie, for å dempe støy! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 takk for tips, men jeg har nok ikke noe støy jeg.. Kun kvalitetskomponenter og skjermede signalkabler.. :) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 da har bagasjerom fått en liten oppussing.. og forsterkere er bygd ned i reservehjulsbrønn.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 da har jeg bestillt el-vinduer til bilen min.. 1200 kr + mva hos åsane bilopphuggeri.. Og da passer jo dørpanelene fra transmedia likevel da! hehe (6,5" høyttalerhuller) Håper det ikke er ALTFOR vanskelig å montere.. alt av brytere, relèer, motorer og heiser er med.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 noen som vet om det er samme dynamo (passer om hverandre) på 96-99 som på 2000-> S40? selskapet som jeg vil bestille dynamo fra (200A) har bare s40 fra om med 2000 i basen sin.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 pen bil du har.ser ut som du kan ditt om anlegg :thumb Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 jerrå! da var el-vinduer på plass! venter nå på dørpaneler for 6,5" elementer og på at jeg får råd til Focal Utopia Be Nr 7 (se bilder). Får bygge meg en funurlig løsning for montering av diskanter og 3" elementer i a-stolpene.. dørpanel som er på vei... frontsett jeg SKAL ha etter hvert... (koster over 20 høvdinger..) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 da var ny kasse på plass.. bilder ferdig montert kommer.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 mon tro hvordan disse felgene vil gjøre seg på s40'n... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Mye bedre enn de orginalfelgene du har på nå! (Samme som jeg har) :well Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 må vel legge ut bildet fra avataren min... har nå også montert 25F kondensator.. denne har voltmeter og fordelingsblokk.. så jeg fikk fjerne de stygge fordelingsblokkene jeg hadde fra før.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Dette ble meget bra! Veldig pen bil! Bygde du kassa selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg