torslett Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er det noen som har en guid for kickpaneler? Jeg må til og lage det i min Audi 80.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 hva med å prøve kompositt forum? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 jalla på forumet her har gjort dette i samme type bil. Han holder til rundt Sunndalsøra. Ikke så langt ifra deg, vil jeg tro... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 vet ikke om dette her er til mye hjelp men se isåfall. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82521 Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 kompositt forum ? kan noen forklare det litt mer ? Har vurdert og prøve meg på å støpe noe med epoxy.. Men kan aldri tenke meg at jeg får det til.. hehe Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=605 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reflex Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hei Her er en side som kanskje er til hjelp: http://web.njit.edu/~cas1383/proj/main/ Mvh Alex Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Takker for svar :) da får jeg bare sette meg ned og tenke over å se litt hva som kanskje er mulig for meg og lage ... Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hoppsann! Vurderte en stund kickpaneler i min 80 B4, men fant ut at det rett og slett ikke var plass til dette mhp volumet som elementene krevde. Så jeg gikk for dørmontering, noe jeg ikke har angra på i ettertid, du kan jo også vurdere denne muligheten :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Okay. Har du bilder av det ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg