colle Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 fiksa litt på denne accorden. ikke veldig mye gjort, men er fornøyd. blodsenka, nye felger, nye seter, gjort bakre hjulbue større, øyelokk, lakk....det er vel det orginal: modd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ikke dårlig :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ser rødfarge med bakdekket.... eller drit fet modd... :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Det må jeg si!.. Rått ass!! Selv om den ikke var så allerverst fra starten av heller da.. :D Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 blei nice den :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 daaaamn, feteste felgene da!!! me like :D Jævla bra modda der her ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 fet fet fet =) synes du har litt for mye, og litt for konsentrert mengde mørk svart på toppen av felgene innunder kanten.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Fet bil.. likte den ikke før modden.. men liker den etter.. hehe.. noe som skremmer meg.. siden du faktisk har klart å gi fronten et snev av opel calibra og det er en bil jeg hater :P men jo.. fet modd Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 takk for alle kommentarer :D når det gjelder skyggen over felgene så la jeg på de før jeg endra på contrasten hehe, derfor ble det litt mørkere enn planlagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ikke dårlig! tøff mod :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 FEDT.. nice look.. good work.. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 calibra...der sa han noe, minner litt om det ja... tror min neste mod blir en calibra jeg....må bare finne tid og inspirasjon ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg