Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Noen som har link til en feit front og bakfanger? kom igjen guys!!kom med forslag til hva jeg kan gjøre med bilen.Har egentli mye av planene klare.men altid greit med nye ideer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 jeg synes noe slikt er sexy jeg: hehe :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 jeg synes noe slikt er sexy jeg: hehe :) NAMM NAMM NAMM!!!!!!! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 jeg synes noe slikt er sexy jeg: hehe :) Sweet..... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 jeg synes noe slikt er sexy jeg: hehe :) ikke dum.sweeet :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 jeg synes noe slikt er sexy jeg: hehe :) Syns denne frontfangeren er ganske sexy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 nye felgene!!må senkes.venter på justerbart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 nye felgene!!må senkes.venter på justerbart Ble faktisk ganske stilig.. :) Har du flere bilder..? Fikk lissom ikke hele inntrykket av det ene bildet.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Ble faktisk ganske stilig.. :) Har du flere bilder..? Fikk lissom ikke hele inntrykket av det ene bildet.. kommer flere.må senke først vampire Skål... åpner den første nå :titties: :titties: :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg synes Rieger R-RX er den fineste frontfangeren til Golf 3, litt tøff, men den er ikke så gigantisk og prangende liksom. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Når det gjelder frontfanger, så er per dags dato Maroc sin fanger den peneste.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg synes Rieger R-RX er den fineste frontfangeren til Golf 3, litt tøff, men den er ikke så gigantisk og prangende liksom. ikke feil den.takk for tipset hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Når det gjelder frontfanger, så er per dags dato Maroc sin fanger den peneste.. :) Ganske enig der du.men blir litt feil,med samme fanger hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 kommer flere.må senke først vampire Skål... åpner den første nå :titties: :titties: :titties: :titties: Det ble faktisk litt bra ja, bedre enn jg hadde trodd egentlig... Bare vente på senking nå... Når det gjelder frontfanger, så er per dags dato Maroc sin fanger den peneste.. :) Enig med deg der... Per dags dato... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hei! lurer på om d er vanskeli å justere senkesettet?? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg