Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg var med å monterte fanger på bilen til maroc, og der stemte festene - måtte bare ta av det "klips" festet som er brukt på orginalfanger... ok.satser på d stemmer :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Den SVARTE du mener? har vel kagt ut 3-4 som jeg tenker litt på. :driving Hehe, tenkte ikke over at du hadde lagt ut så mangen.. :) Men ja, den svarte bare uten det nederste. Omtrent lik den som er flammelakkert, bare at den har utsparringer for tåke/blinklys.. Syns den er pen og clean, og vurderer den sterkt på min bil om jeg skal ha ny frontfanger.. Kommer til å høre med de jeg eventuelt bestiller fra om festene passer rett på Golf 3.. Må uansett ha hjelp, men noe glassfiberstøping har jeg ikke helt troa på.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 jeg synes noe slikt er sexy jeg: hehe :) Åhhh inn i hælvete den var pervers fin!!! :omfg Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Frontfangeren stemte, med festene, men bakfangeren der var den helt glatt, ingen fester Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hehe, tenkte ikke over at du hadde lagt ut så mangen.. :)Men ja, den svarte bare uten det nederste. Omtrent lik den som er flammelakkert, bare at den har utsparringer for tåke/blinklys.. Syns den er pen og clean, og vurderer den sterkt på min bil om jeg skal ha ny frontfanger.. Kommer til å høre med de jeg eventuelt bestiller fra om festene passer rett på Golf 3.. Må uansett ha hjelp, men noe glassfiberstøping har jeg ikke helt troa på.. :) :hammer hellothere Ja digger den svarte. Klart du skal ha ny frontfanger.Syns d blir penere jeg da :thumb Har trua på glassfiberstøping hvis d blir profft gjort.Men tror nok ikke d blir handel før til våren,da jeg skal hellakkere bilen da.Så jeg har noen mnd`er til å bestemme meg på :fire: Kommer flere bilder,etterhvert som ting blir gjort. :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Frontfangeren stemte, med festene, men bakfangeren der var den helt glatt, ingen fester Var d du som støpte festene?? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Var d du som støpte festene?? hellothere Ja jeg støpte dem selv, se tråden mi. Der svarte jeg deg hvordan jeg gjorde det Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Da var 3,ern senket. Dårli bilde da,sliter litt med kammet kveld og nattestid.kommer flere når d er lyst! hellothere Faen bildet var større men ville ha d enda større,men da klikka d :bump forstår ingenting nå,nå var d plutselig større kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 nytt bilde er langt fra ferdig som dere sikkert ser.kommer masse flere bilder når jeg er kommet i gang damndamn damndamn damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Ser jekla bra ut da der!! Men mangler du den enne breddaren bak? OBS:Du greie ikke å legga ut litt større bilder? Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Ser jekla bra ut da der!! Men mangler du den enne breddaren bak? OBS:Du greie ikke å legga ut litt større bilder? Thanks jepp ligger bak i bagasjen.tror dekket tok tak etter senkinga kiddie hehe sliter egentli en del med bildene som skal legges ut spes rezisinga!! :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hallais.girkassen min er gått til helvete Noen som ha en girkasse tilsalgs??haster 1993 2.0 GTI 8v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 desverre dårlig med Girkasse her, du kan ringe østfold Bildemontering de har nok, eller norskbildelesenter på liertoppen, men det koster nok litt :( hvis ikke kan du jo søke litt på bilskroter i nabolandet! *håper det orderner seg med girkassa* ellers ble bilen 10x bedre med senk ;) er denne fangeren org mod? Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Ser ut som en orignal som er tatt noen runder med sparkel på, ja.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Ser ut som en orignal som er tatt noen runder med sparkel på, ja.. Det stemmer bra! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg