olehenri Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Halla! :) Lurer på om noen kan ta å modde på div karbonpanser på bilen min?! Vil bare se hvordan den hadde tatt seg ut med det.. :) Takk :) Bare la ut noen bilder, Har liksom ikke no ordentlig bilde av den rett foran.. men de som vil prøve kan velge hvilket de vil selv.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Må bare sien ting: Den bilen der er så ufattelig pen.. Honda civic coupe har alltid vært drømmebilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 takk for det :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Sikkert mange som klarer dette bedre enn meg, men gjorde et forsøk i hvertfall: Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 her har du en fra meg:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 den var litt lys den der neon, hør med MSpeed, han er dritflink på CF :) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 den var litt lys den der neon, hør med MSpeed, han er dritflink på CF :) hmm, mulig d, har min egen måte å gjøre det på;):) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 jepp der ser, stort sett sånn det er med denne hobbyen her, tror ikke det er noen av oss som gjør noe på samme måte.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Oi svartesturemeg.. det der vart jo faktisk kult.. hmm.............. har steinsprut på panseret nå, å betaler faen ikke over 10 000 spenn for å få lakkert oppatt hele panseret... sååå karbon kan bli aktuellt.. :) bare å bytteover igjen det hvis det ikke blir no fett irl.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 5MIN jobb =) btw extrem pen bil ;) har og alltid ønsket me en ciVic coupe :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Litt hastverk... men. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 var pen den cf`en der laaars Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 noe steder som selger rimelige panser el? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 noe steder som selger rimelige panser el? :D På nettet i USA. Er nesten alltid penger å spare der. Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg