Modmach1 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Surfer litt på nettet etter innkjøp av Einser golf som skal bli lav og få klassisk stuk...datt innom autospar og dette settet til 900 spenn...Synes det var vel billig? Bare søppel eller kurante greier? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Surfer litt på nettet etter innkjøp av Einser golf som skal bli lav og få klassisk stuk...datt innom autospar og dette settet til 900 spenn...Synes det var vel billig? Bare søppel eller kurante greier? Hmm, så jo greit ut, var jo billg for 3 stag da. Kansje dette staget hadde funka fint? ser jo litt mer robust og massivt ut da, noen som vet hvor man får tak i de? Koster sikkert litt også.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ser faktisk at det samme settet fra Autospar koster 2015,- på Capri Zone Tuning... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ser at det settet hos Autospar kommer fra FK-Automotive. Så vidt jeg veit så lager jo de kurrante deler... Skal jeg tørre å bestille et slikt sett tro? :wonder Edit: hvilket stag er det nederste på bilde? nedre stabstag foran? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Edit: hvilket stag er det nederste på bilde? nedre stabstag foran? Det samme lurte jeg på, tror det er nedre foran. Er FK jå, og så vidt jeg har hørt så er det kurante greier. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Finger weg wtf? ! Bakre fjærbeinsstag som festes til stempelstanga på demperne er en effektiv måte å bøye disse på. Det er karosseriet som skal stives av. Ikke demperne (som for øvrig "svømmer" rundt i foringer på begge sider av innerskjermene). Mye av disse billiggreiene er altfor spinkelt konstruert. Skikkelige stag får du bl.a. fra Wiechers (http://www.wiechers-sport.de) eller Heigo (fås bl.a. hos http://www.reineke-shop.de). Det nedre staget foran bør være av stål. Det i alu, som bl.a. Wiechers lager, er for bløtt (ettersom det har samme dimensjoner som det tilsvarende stålstaget). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Kansje dette staget hadde funka fint? ser jo litt mer robust og massivt ut da.. De staga i alu er gjerne bare pynt..... Skal du ha noe som funker så ser de kjipe ut, ihvertfall de som selges over disk;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 De staga i alu er gjerne bare pynt..... Skal du ha noe som funker så ser de kjipe ut, ihvertfall de som selges over disk;) Lukter jeg en som kan lage stabstag selv her ? ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Lukter jeg en som kan lage stabstag selv her ? ;) Bare send meg tegning du. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg har et nytt OMP alustag til salgs, har aldri vært montert. Nypris. 1800,- Selges kr. 1200,- Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg har et nytt OMP alustag til salgs, har aldri vært montert. Nypris. 1800,- Selges kr. 1200,- Er det ikke plass til det i nastycabben? Er det polert? Altså blankt? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er det ikke plass til det i nastycabben? Er det polert? Altså blankt? Joda, det er det men ikke med det oppsettet jeg planlegger i den. Det er ikke blankpolert, det er upolert alu. Ser litt mer race ut. Er bilder av det på http://www.kollevold.no Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg