T0mmen Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hei. Hvem selger slike spoilere? Alltså, en orginal GTI 16V baklukespoiler? Skulle gjærne hadd en slik. Eller er det noen som har en å selge billig?:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 den som står oppe på ruten på gti? lille plast digsen? har en som du kan få mot porto og nok til å kjøpe meg en flaske olden Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har rute med hull i om noen trenger.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har rute med hull i om noen trenger.. går det ikke an å enten borre i ruten selv eller bare feste den med lim? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ville brukt sikaflex jeg kiddie lite tru på å borre "knas" wtf? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det er en slik jeg mener på. Den som er på toppen av bakruta der. Om du har den, så kjøper jeg den. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 slik har jeg ja.. orginal gti spoiler Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jepp. Hva skal du ha for den da? Send meg en mld på mobiln nr 90115669, så snakker vi der. Skal på jobb så send mld. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Lykke til med å bore i herdet glass. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skal ikke borre, regner med jeg kommer til å bruke sikafleks. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg kasta en slik vinge i bosset her i uken .. Sliter litt med å lime da boltene sitter fast i vinga .. Kan sikkert greie å knekke de løst på et vis da ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 jeg vil ha det bakvinduet om varmetrådene virker edit: bakruten min ser ut som noen har vasket med stålbørste Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg