SpYder Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hvordan senkefjærer passer bra til golf 4 ?? hvor mange mm er best? hvor er disse å få tak i og hva er pris? har sett på de fleste vanlige web-shoper, men de sier jo ingen ting om hvordan de er på bilen.. så derfor vil jeg ha komentarer fra dere som har senke og har litt peiling på det.. Har leitet gjennom det meste av golf 4 forumet og finner ikke noe som passer spr mine.. Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Spørs jo hvordan du liker det selv det da, vil du ha det komfortabelt eller stivt? så lavt som mulig eller moderat? Det satt H&R fjærer på golfen min når jeg kjøpte den og jeg syntes de var gode å kjøre med. Hvis du skal ha det perfekt så er selvfølgelig justerbart (høyde/hardhet) løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg ville uansett f... lagt noen lapper ekstra i fjerene for å unngå følelsen av at man kjører en gokart. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg ville uansett f... lagt noen lapper ekstra i fjerene for å unngå følelsen av at man kjører en gokart. ehm.. det er vel det som er målet at den skal være veldig stiv og presis? Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 finnes en mellomting? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg kjørte med senkefjører en stund, men synes bilen ble MYE morsommere å kjøre med stivt justerbart... :) Litt ukomfortabelt til å begynne med, men så setter senkesettet seg, og da blir det helt smukt!! :D H&R er vel de beste fjørene om man vil ha det, men de senker ikke ekstremt...Mener det er ca. 40mm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 har et senkesett 60-40, fjører og dempere til en billig penge. Kan selges på fredag (hvis alt går etter planen). Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 satt på eibach på dama sin golf iv 4motion, blei litt skuffet over at fjørene er for blaute, får kjøpe noen kyb agx dempere å se om det holder... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Har KW gewinde variant2 på min, og det er helt supert. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 takker for mange bra svar, men kunne håpet dere sa hvor det er kjøpt og ca pris.. Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ville gått for K&W ver 2 om du har tenkt å legge ut litt. Gruppe kjøp i vw audi klubben nå - 9600 kr til din bil. Meld deg inn der og kjøp det settet. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 er Lesjøfors ett bra merke?? kan få 40 mm senkefjærer av det merket til 1600 kr.. er det bra og/ellerbillig?? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 up up up up up Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 er Lesjøfors ett bra merke?? kan få 40 mm senkefjærer av det merket til 1600 kr.. er det bra og/ellerbillig?? lesjøfors er bra greier det, men burde kombineres med forex bilstein dempere. Blir ikke så veldig bra med bare stive fjører. :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 lesjøfors er bra greier det, men burde kombineres med forex bilstein dempere. Blir ikke så veldig bra med bare stive fjører. :) hvor kjøpes de og hvor mye koster de? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg