nyborgracing Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hei! Har en 240, med ET elektronikk fra 87mod 740 å FT motor fra 940 93mod, før hadde jeg en FT 88/89 mod, da gikkk bilen, nå har jeg satt i nyere motor men har flytta over innsuge dyser ja alle følere å elektronikk fra den andre motoren jeg hadde før, inkludert svinghjul å svinghjul's følere, har prøvd bilen en gang med denne motoren etter det har den ikke gått, men når jeg vrir av å på tenninga MANGE ganger for jeg starta den, da går den i 3sek også stopper den, hva kan dette være?? Har også prøvd en annen hjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Den gamle ft motoren har lh 2,2 sput, og den nye har lh 2,4 sprut. Vet ikke om det har noen betydning men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyborgracing Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Den gamle ft motoren har lh 2,2 sput, og den nye har lh 2,4 sprut. Vet ikke om det har noen betydning men... Bruker alt fra den gamle motoren så dette skulle ikke ha noen betydning tror jeg!! Å jeg har jo kjørt med den en tur da, men etter det så har den ikke villet gått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Vil tro at det er startseperra! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyborgracing Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Vil tro at det er startseperra! har ikke startsperre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg