nyborgracing Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hei! Har en 240, med ET elektronikk fra 87mod 740 å FT motor fra 940 93mod, før hadde jeg en FT 88/89 mod, da gikkk bilen, nå har jeg satt i nyere motor men har flytta over innsuge dyser ja alle følere å elektronikk fra den andre motoren jeg hadde før, inkludert svinghjul å svinghjul's følere, har prøvd bilen en gang med denne motoren etter det har den ikke gått, men når jeg vrir av å på tenninga MANGE ganger for jeg starta den, da går den i 3sek også stopper den, hva kan dette være?? Har også prøvd en annen hjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 høres ut som LMM som ikke funker eller ikke er koblet til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyborgracing Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 høres ut som LMM som ikke funker eller ikke er koblet til spør sikkert dumt men hva er LMM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 bare hiv dritten, og sett inn en gammal b20 eller noe..... det blir aldrig noe mer enn en epa traktor uansett.... Ps: lmm er luftmengdemåleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyborgracing Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ok takk for det!! Den er sjekka så det er ikke den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 bare hiv dritten, og sett inn en gammal b20 eller noe..... det blir aldrig noe mer enn en epa traktor uansett....Ps: lmm er luftmengdemåleren Mr.Usaklig!Enten kan du hjelpe han hvis du vet hva som er galt...om ikke så kan du holde kjeft! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg