Gå til innhold

Golf Vr6 Turbo

Ranger emnet


firestat

Anbefalte innlegg

Fikk då takst på skaden bilen på drog seg kr 7000 :eek:

Då er da verdens minste hakk, men sidan da ikke va mi feil er det ikke mitt problem å få da fikset....

 

Men trur du ikke eigaren gidde meg "feil" nr!!! Har vore hos han men trur du han er hima, nopp :deng Har en liten mistanke om at dette kjem til å bli store problem ut av.. :boxing

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk då takst på skaden bilen på drog seg kr 7000 :eek:

Då er da verdens minste hakk, men sidan da ikke va mi feil er det ikke mitt problem å få da fikset....

 

Men trur du ikke eigaren gidde meg "feil" nr!!! Har vore hos han men trur du han er hima, nopp :deng Har en liten mistanke om at dette kjem til å bli store problem ut av.. :boxing

 

Ja det ble en dyr bulk du fikk, så ikke ut som store skaden når jeg såg på den, men er vell de minste ripene som er dyrest å fikse....

 

Visst du har poblemer så anmelder du ha og fyller ut en skade mld og sender den inn, så fikser nok forsikrings selskapet og onkel resten....

 

Visst ikke får vi stille opp som "Espen Lie" og krever penger om det trengs :boxing hehe

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg ligge ikke på lat sida, slik ser bilen ut i dag, har teikna inn planene :crazysant,

Skjerm oppe og cd spiler ska der cd halderen stod, under askebeger

ska har skjerm i mitkonsolen bak, veit ikke heilt kos eg ska gjera det enda...

Utennavn.jpg

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deg jeg mener ja... Traff på en golf som var rimelig lik akkurat i krysset i Isdalstø... Fikk ikke sett noe særlig på den da..

 

 

Noe er ikke eg så god på plass navn og slikt, berre spørr Tommy:)

Men vista da er i mellom Stord og knarvik, kan det stemme, kjørte på utslitte sommer dekk så turen gikk ganske roligt:)

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han var en tur hos meg, men det var da ikke søndag men lørdagskvelden vell...

 

Godt å se at det er flere golfer som ser litt jævli ut innv. nå hehe happyhappy

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han var en tur hos meg, men det var da ikke søndag men lørdagskvelden vell...

 

Godt å se at det er flere golfer som ser litt jævli ut innv. nå hehe happyhappy

 

 

Din feil, tenkte vist din ser slik ut så kan vel min og gjera da:)

Fikk du me deg heile front fangeren te ålesund?

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din feil, tenkte vist din ser slik ut så kan vel min og gjera da:)

Fikk du me deg heile front fangeren te ålesund?

 

Hehe, tenkte eg det ikkje.....

Jada, tok å fiksa den litt sånn kjapt før eg reiste søndagen, tok ei tynnplate på innsiden under og skrudde i noen karr.skruer, og 2 strips, flikka med litt lakk, så no ser ein det nesten ikkje......

Får fikse den skikkelig i jula, kanskje begynne å se meg om etter en ny kanskje, veit ikkje heilt ka eg skal gå for.... samme? får tenkte litt på den.

Ka skjerm du skal ha inn?

Har begynt å tenke så smått på skjerm i nakkestøttene jeg nå......

Får bilene våres ferdig til sommerne og hive oss rundt på litt treff.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte eg det ikkje.....

Jada, tok å fiksa den litt sånn kjapt før eg reiste søndagen, tok ei tynnplate på innsiden under og skrudde i noen karr.skruer, og 2 strips, flikka med litt lakk, så no ser ein det nesten ikkje......

Får fikse den skikkelig i jula, kanskje begynne å se meg om etter en ny kanskje, veit ikkje heilt ka eg skal gå for.... samme? får tenkte litt på den.

Ka skjerm du skal ha inn?

Har begynt å tenke så smått på skjerm i nakkestøttene jeg nå......

Får bilene våres ferdig til sommerne og hive oss rundt på litt treff.

 

 

Kan ikke sei alt, top hemlig:) (huska ikke)

Men me får slå oss saman, men det som kan bli et stort problem er at me aldri blir ferdig :wonder

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår