Sly Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Gleder meg til å se bilder, en kompis av meg har/hadde slik, og han mener bestem på at den kommer midt på bilen, mens de andre bruker det "midterste" hullet på golf, som ikke er helt på midten, dette må du bekrefte eller avkrefte når den kommer. Bilder kommer så fort jeg får den - da skal den på med en gang... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Endlig har eg fått tåkelys som funke kiddie Fikk montert dei nye sideblinklys og, instrument skivene begynne eg vel på i kvel.. Har begynt å sparkle inne i bilen no, har flyttet cd spelaren ned, skulle te å ta noen bilder, men kamra gikk vist tomt for bateri..... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Ser bra ut dette Glenn M! får komme deg nedover på neste VACN møte så jeg får sett litt nærmere på den ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Kult prosjekt, et som skiller seg ut. Uvanlig utgave av fronten av bilen, men som sagt skiller seg ut. Keep it up :) lykke til! Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Kom seg et par hakk me dei nye tåkelysa samt sideblinklysa, men da som skjedde no va at baklysa ikke heil passet:) Alti noe... Prøve alti å koma på møta, men no fortia har ikke golfen heil lyst, står for øyeblikker på SUPER utslite dekk, i på vente på nye felger/dekk.... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg syns bilen din bare blir finere og finere omtrent for hvr gang man får se nye bilder av den... Håper du får kommet deg på et eller annet treff med den så vi får sett på den på kloss hold... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Takker, tja eg og Golf 3 GTD Special(tommy), har jo planer om å ta turen på noen treff, men om me kjem så langt er no so... Har planlagt at eg ska te vw treff i valdres den 1.mai, men eg fer ikke før felgane er på plass, og tia og pengane er ikke så gode kompiser:) Ting som mangler, som må gjerast: *Bygga anlegg.........................Pris 5000kr *Sota desse fram vindua...........Pris 2500kr *Nye baklykter(litt usikker enda).Pris 2000kr *Servis, er jo en selfølge...........Pris 4000kr *Ta vekk cupwings bak.............Gratis:) *Har flyttet cd spileren ned, ska hiva inn LCD skjermen, idag.. Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Takker, tja eg og Golf 3 GTD Special(tommy), har jo planer om å ta turen på noen treff, men om me kjem så langt er no so...Har planlagt at eg ska te vw treff i valdres den 1.mai, men eg fer ikke før felgane er på plass, og tia og pengane er ikke så gode kompiser:) Ting som mangler, som må gjerast: *Bygga anlegg.........................Pris 5000kr *Sota desse fram vindua...........Pris 2500kr *Nye baklykter(litt usikker enda).Pris 2000kr *Servis, er jo en selfølge...........Pris 4000kr *Ta vekk cupwings bak.............Gratis:) *Har flyttet cd spileren ned, ska hiva inn LCD skjermen, idag.. Kjenner til den med at tid og penger ikke er kompiser ja.... Sure greier det... Skal bli spennende å se hvordan dashen din ender ut... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 da har jeg lest hele tråden, syns bilen var veldig fin jeg, selv om det nok er en annen stil jeg ville valgt, henter min VR6 til neste uke, men jeg vil gå for en clean look, maks senk osv, men det er jo bra vi er forskjellig, hvis ikke hadde jo alle bilene vært like :D ;) Men kult prosjekt ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 da har jeg lest hele tråden, syns bilen var veldig fin jeg, selv om det nok er en annen stil jeg ville valgt, henter min VR6 til neste uke, men jeg vil gå for en clean look, maks senk osv, men det er jo bra vi er forskjellig, hvis ikke hadde jo alle bilene vært like :D ;) Men kult prosjekt ;) Takker, trur Vr6 begynner å bli ganske så populere no for tia, men da er no ikke så løye:) Du får halda oss oppdatert! Clean look for min del, sjølv om det kan bli rått, så hadde ikke det gått, men no lide jo eg av autofil, så da å ikke få på/gjera noe nytt me bilen hadde gått meg på nervene:) Har en følelse av at eg ikke er en av dei værste her :cool: Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fått fikset da da mesta inne i bilen, mangler å få da lakkert, og få på plass den siste lcd skjermen i bilen: Sorry fikk ikke ner størrelsen på bilda Bilde av bilen i mørke må jo me ha, så vist du se desse i speila pass på Devil Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Bruuuuuukbart =) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 No har eg begynt måndes prosjekte mitt, kom så langt så har eg ikke peiling på kos eg ska gjer da vidare, bale me å teikna no:) Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hvor f*n er snøen deres..?!? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 :rolleyes: Hvor f*n er snøen deres..?!? Hehe, den er nok rundt her, men ikke så mye, men da er fanen meg kaldt her for da Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg