cathrine Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Nå er da bilen solgt. Den lå ute på auto.db i 15min i går, og i dag har de vært å henta den. Han som kjøpte den virket som han hadde jævlig med peil, så bilen hadde slutta å fuske før han fikk kjørt herfra. Så nå er mitt prosjek avsluttet, og ting ser ut som at det ordnet seg for min lille røde cabriolet! Takk for all hjelp og gode råd folkens! Cathrine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jøss.. Hva gikk den for? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ja, veldig fort... Jeg fikk det jeg skulle ha jeg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 oki..bra det da Men blir det mer VW på deg nå? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hmm, blir nok ikke det akkuratt nå. Føler at jeg har fått min dose vag for nå :p Kanskje jeg kjøper det en annen gang, men nå skal jeg finne meg en billig bil og går hver dag, det trenger jeg... det er pokker meg surt å ta t-banen når man har bil stående i garasjen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg