pacecar Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 tar vel noen bilder og:) lykke til Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Yes, da er den gamle motoren ute av bilen, og i morgen er det tid for å sette i den nyinnkjøpte. Begynner å få teken på å ta ut golf motorer nå... Hehe... :) Motorjekken og 2 kjekke "mannfolk" er jo god hjelp da! Så jeg klager ikke! Bortsett fra at de ler av meg når jeg står med det blonde håret til alle kanter nedi motor-rommet, banner og skrur. Skralle er min bestevenn ellerno... yodude Hehe, skal skrive åssen det går i morra! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hehe :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Slegga er min bestevenn :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 HAHA! Jeg holder meg til skralla, slegge er for de store gutta! :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 I dag har det vært moderat skruing! Det var en som klarte å slå hodet sitt i motorjekken x-antall ganger, uhhmmwhat? så da gikk vi inn... Skal ha motoren til å gå før søndag, så jeg får eu-godkjent den i neste uke. Håper alt vil funke nå! Litt nervøs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 lykke til! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Riktig verneutstyr er viktig vet du ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Riktig verneutstyr er viktig vet du ;) Jeg ser det for meg.. hehe Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Søt bil da! Morsomt prosjekt, skal følge med på dette :) Stå på! Ekte jentecab dette da ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 :partyon Søt bil da! Morsomt prosjekt, skal følge med på dette :) Stå på! Ekte jentecab dette da ;) Morsomt men frustrende til tider. Hehe, ekke helt jente cab ennå.... Har noen morsomme ideér på lur, men får vente å se om de skal gjennomføres... Men det blir noe lakk og noe annet snax etterhvert. Må bare vente til over nyttår når jeg får ny jobb, og større inntekt. Tjener ikke fett på å være dagmamma, men dauer ikke av overarbeidelse heller da! :) Blir ikke noe skruing i dag da, må i familietragedie. birthday Ehh, og ut å sladde litt... :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Riktig verneutstyr er viktig vet du ;) Hehe, jeg skal nevne det for han! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 I dag har vi fått flyttet over girkasse, servo og satt på innsug og eksosmanifold. Så har vi fått senket motoren i bilen, og satt på to motorfester. Regner med at vi i løpet av morgen dagen skal få på plass de resterende motorfester, eksos og drivaksler. Så håper jeg jo at det er mulig å jobbe så effektivt at vi kan få koblet alt og prøvd å starte den, men er litt forsiktig med optimismen for den har sviktet meg så mange ganger før. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Ikke la deg knekke av litt motgang. Det er optimismen og drivkraften som gjør at du ser et lys i tunnelen. Husk. det finnes ikke problemer bare små og store utfordringer :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Takker! :D Godt dere her på forumet er så motiverende og støttene! Det setter jeg pris på!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg