ErikG Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Noen som vet om det er forskjellige releer på oljelampa 83gti vs 89cab?? Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 vet ikke om det er noen forskjell når man tenker på årsmodell, men hvis det er det, kan vel kanskje ta releet fra en gjevnaldrende 2`er? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Det har i dag blitt oppdaget en feil. :( Vi som trodde den hadde så bra oljetrykk. Den har jo det! På TOMGANG i garasjen.... Så i dag da Erik kjørte bilen til jobben var oljetrykket på 1 bar når han kom fram!!!! Jeg tror ikke at golf er noe særlig fan av meg... Det er jo ingenting på mitt kjære vrak som skal være lett eller i orden... :/ Noen som har hatt lignende erfaringer og evt en løsning på problemet? Noen gode forslag??? :) Cathrine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Dårlig/defekt oljepumpe? Eller "tette" oljekanaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Dårlig/defekt oljepumpe? Eller "tette" oljekanaler? Det vi også lurer litt på. Erik skal se på det i helgen, jeg drar på jente-tur :hello: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 står respekt hos denne jenta folkens!!!! applåd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hvordan olje bruker dere på bilene deres?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Bruker delsyntetisk 10w-40, men finnes sikkert noe bedre som golf-guruene kommer opp med..... hvordan går det ellers da? :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Vi bruker helsyntetisk shell 5-40 olje fra Toyota. Virker som den er litt tynn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ingen som har tips om olje til 8v gti motor?? Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ingen som har tips om olje til 8v gti motor?? Tja, nå er ikke jeg noe ekspert,men på opelen min, som fylles med helsyntetisk fra opel har jeg gått over til å bruke halvsyntetisk olje... Da har svettinga på motoren blitt redusert. Men om det vil hjelpe på oljetrykket ditt vet jeg ikke... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 mineralolje er mer "tyktflytende ja". Det kan jo hende at oljetrykket blir bedre med en tynnere syntetisk olje.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Einserhuer bruker gjerne Mobil1 5W-50... Ellers vil jeg gi deg ett tips Cathrine, kjøp deg en Haynes manual! Mange av de problemene du spør om i denne tråden står der. Keep up the good work, er ikke mange jenter som liker einsere :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Einserhuer bruker gjerne Mobil1 5W-50... Ellers vil jeg gi deg ett tips Cathrine, kjøp deg en Haynes manual! Mange av de problemene du spør om i denne tråden står der. Keep up the good work, er ikke mange jenter som liker einsere :D Dama mi har faktisk kjøpt seg einser Rabbit GTI -83. :) Kjører -00 Golf fra før. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Dama mi har faktisk kjøpt seg einser Rabbit GTI -83. :) Kjører -00 Golf fra før. Stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg