Doser_86 Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg vart skræmt når jeg så den igår Magnus, no skikkelig dritt det helvetes været som var igår åsså. Og det var ikke rart at det var en til med 3'er golf som kjørte ut? Kjørte jo tidligere på dagen og har jævli lett for å skli ut og spole selv på bløt asfalt. Dekka teller jo litt inn her også, og jeg har ikke akkurat ett kjent merke. :rolleyes: Sant sant buddy. Var jo en annen 3`er som ble kondemnert på rolvsøyveien i går. er noe skikkelig møøøøk! Men vi hadde det morro på fest i går forde? Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Sant sant buddy. Var jo en annen 3`er som ble kondemnert på rolvsøyveien i går. er noe skikkelig møøøøk! Men vi hadde det morro på fest i går forde? Den var helt grei, og det var på tie' med en kule uansett igår. cheers Men boxer opplegget... :hammer Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jegselger nå karbonpanseret mitt om noen er interresert. Kan få det for 1500, siden det fikk en liten skade i sammenstøtet med autovernet: utenom skaden der er panseret like helt og fint Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har bestilt meg ny skjerm, frontfanger, grill og lykter i dag. pluss et par andre ting som vil bli vist etterhvert. venter på pris fra oppretteren også. Ting ordner seg, men det koster penger! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har bestilt meg ny skjerm, frontfanger, grill og lykter i dag. pluss et par andre ting som vil bli vist etterhvert. venter på pris fra oppretteren også. Ting ordner seg, men det koster penger! Det er er bra du har ting under kontroll, veldig trist det som skjedde med bilen din ass, fikk klump i magen når jeg så bilen din, det ordner seg sikkert. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Det er er bra du har ting under kontroll, veldig trist det som skjedde med bilen din ass, fikk klump i magen når jeg så bilen din, det ordner seg sikkert. Hatt noen deppe dager nå! Må bare spare til lakking igjen nå da, halve bilen må jo lakkes igjen Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 I dag har det regna hart i Fredrikstad! Skulle gjennom en rundkjøring hvor det er ny asfalt og det var vått. bilen ville ikke bli med i svingen og gikk rett frem i autovernet. Har regna grovt på hvor mye det vil koste meg å fikse det. Ca.20.000kr. siden jeg har bare delkasko så vil jeg ikke få igjen noe på forsikringa. Må si takk til sikkerhetsbelte! I morgen skal jeg demontere å få en oversikt, men nå skal jeg på fest å drukne sorgen!!! legger ved et par bilder: Godd dammmmm ja selen er god å ha.D er tøft å kjøre med sikkerhetssele!! blir d tråkamel på deg nå da?? :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg har fått lånt meg bil, og har bestilt deler til ny front. Fronten på bilen blir kulere nå etter min smak. Ingen som er interresert i karbonpanser da? Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Må bare kondolere, bra du er fortsatt like hel da! m'm Blir et rått bygg når motoren og slik kommer på! :D Ser at Ole med røde turbo III'ern skal selge nå? Er den godkjent med den motoren? Går reint? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Må bare kondolere, bra du er fortsatt like hel da! m'm Blir et rått bygg når motoren og slik kommer på! :D Ser at Ole med røde turbo III'ern skal selge nå? Er den godkjent med den motoren? Går reint? Den ble nylig eu-godkjent med glans mins jeg. han skal selge om han får riktig pris, om ikkeblir den borra opp til 2.2l Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Den ble nylig eu-godkjent med glans mins jeg. han skal selge om han får riktig pris, om ikkeblir den borra opp til 2.2l Går den reint? Ikke hatt noe problemmer etter mappinga? Mange hk'er vil du regne med at han har? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 trist da sånn skjer.. det vet jeg alt om.. men jeg totalvraka corradoen min.. :\ hadde ikke kasko.. det var de 70-80k rett ut av vinduet :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det var synd doser, håper du får fikset den igjen, var en fin bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMoonMan Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg vart skræmt når jeg så den igår Magnus, no skikkelig dritt det helvetes været som var igår åsså. Og det var ikke rart at det var en til med 3'er golf som kjørte ut? Kjørte jo tidligere på dagen og har jævli lett for å skli ut og spole selv på bløt asfalt. Dekka teller jo litt inn her også, og jeg har ikke akkurat ett kjent merke. :rolleyes: Du får skaffe deg ordentlig dekker da vettu shorty one 40!! Du kan få de gamle dekka på cherrarien...! he he he he :yak: Siter Pfeeeeeehhhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMoonMan Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Den var helt grei, og det var på tie' med en kule uansett igår. cheers Men boxer opplegget... :hammer Våg aldri og klag på boxer parties! Spesielt de man er helt nude på... :ex_machin Siter Pfeeeeeehhhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg