G_Yog Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Hvordan sjekker man støtdempere for lekkasje.. at de svetter? Og er det slik om det er gasstøtdempere også? Fikk mangel på dette på eu-kontroll.. Og har kw-justerbare, og de har vel gass støtdempere.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Vask rent, å se om de lekker, eller om det kommer fra en annen plass. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Gjelder dette gass dempere også? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 merker du det på gassdempere a? eller merker du det ikke før de funker som sykkelpumper? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tortilla Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Litt avhengig av oppbyggingen av demperen vil jeg tro at de vil lekke omtrent som en normal demper. Gassdempere i vanlig forstand har fremdeles olje som dempemedium. Gassen er kun en gasslomme som ligger over olja og som har som eneste funksjon å undertrykke skumdannelse i olja, ved langvarig hard påkjenning. I likhet med at væsker koker lettere ved lave trykk, danner de også bobler og skum lettere ved lavt trykk. Skumdannelse er uønsket og vil føre til at dempevirkningen bryter fullstendig sammen og blir ukontrollerbar. Interne lekkasjer deriomt.... Tor Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg