945 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg har åpent filter på min T5 motor og har derfor lagt veivhusvent slangen inn på innsugsluftslangen til turboen.(etter LMM) Her kommer det jo en del damp fukt og dritt.... Vil dette være skadelig for turboen?. motoren er chippet og ladetrykket skal økes når veiene blir tørre (lader bare 0,3-0,4 nå)...Bør jeg modifisere sånn at jeg har grovere utluftning evt catchtank ? Noen som har sysnpunkter eller erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 På en T5 sitter jo åndeslangen koblet til rett før turboen. Åssen slange mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 På en T5 sitter jo åndeslangen koblet til rett før turboen. Åssen slange mener du? snakker om åndeslangen ja...trodde den gikk inn på luftfilterboksen jeg....kommer jo rimelig mye dritt og gørr der,gjør ikke dette turboen noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Mambo:Haha, tror nok jeg ikke er helt enig med deg der du.. hehe.. Altså, siden du er så brå-kjekk.. kan ikke du legge opp bilde av din da? ;) Mvh: E-K Racing hehe. skulle bare mobbe daniel litt da. bilen min er jo bare å :ex_machin fytti rakkern. satt på coilovers her om dagen. bilen blei jo bare 5cm høyere jo! :( Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Mambo: hehe.. så skulle vi bare mobbe deg litt ;) hehe.. oisann, da var coiloversene skrodd på lavest stilling?? Snakket med moback, han skaffet 90mm coilovers :D til 900! Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 nei laveste er vel å overdrive litt ;) er vel fortsatt 100mm å skru ned kan jeg tenke meg ;) nå venter jeg egentlig bare på at s90r skal bli ferdig med å tilpasse motoren ;) sånn at vi kan få skuffa unna alt unødvendig drit på verkstedet, og jeg kan få bukken ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Her er eit bilde av noko av det verste eg har sett. Tenkte eg skulle dele med dere den mest skremmande opplevelsen eg har opplevd i ein Volvo: Kjaure nokre venner i ein Volvo 740 TIC, Så på ei langstrekke blåste takluka av bilen. :drive2 Og ja takluka var ikkje open. Fekk taklyset i haude, og for ein lyd. Såg berre rett opp på stjernene. ;o) Fart: Ukjent. Mangla spedo. Teipa det igjen og kjaure vidare. Glad ingen kom bak og fekk den rett i ruta. (ev. ein BMW kunna ha løgge der bake, om den hadde klart og holdt følge da chicken ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Godt det er en 740 å ikke en 240/242 med plast.......... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doktor_pilsner Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Noen som kan hjelpe meg med papirer til et senkesett?? Settet er til en 240,merket er lesjöfors... Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Noen som kan hjelpe meg med papirer til et senkesett?? Settet er til en 240,merket er lesjöfors... Har papirer på 740 og 760 fjørene (lesjöfors). Men det hjelper ikkje deg. Men om noen andre trenger så PM meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 har papirer til 240 med dem ligger ikke her.. har scanner og :P hehehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 På tide med en oppdatering her Hva skjer for noe spennende i volvogarasjene deres da folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 I min garasje driver vell brodern å skrur moped tenker jeg. :-( Jeg tilbringer mest tid i garasjen hos AC^, hvor vi er igang med å sveise inn bur i 740n hans nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ser gromt ut det der, hva er resten av planene for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Siden alle trådene sporer av, så drar jeg opp denne igjen;) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg