srednA Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Får legge inn en prosjekt tråd her også da Gundersenautoparts:) Bilen ble kjøpt tidlig i sommer fra Årdalstangen. Vi var 3 stk. som dro fra Ålesund til Årdalstangen i en transporter:) ....trangt. Bilen ble mellomlagra i Stryn på jobb fram til i slutten av august Det er en 83 mod. Bilen har kjørt ca. 150 km. Litt små rust under, men er ikke stort. Den kanten som går langs hele sia er sparkla vekk av tidligere eier..... litt spent når jeg skal valse skjermene Grove planer: -1,8 GTI 8V motor med webere -Grome bremser framme og bak -15” felger 8” breie ca. -Senkesett som jeg håper senker nok -Powerflex foringer framme, bak må jeg nok dreie til noen selv. -Mye sveise og karosseri arbeid for å få det slik jeg vil ha det -Skal ha sofa framme. Sofaen skal lages fra bunnen av for å få det perfekt. resten er hemmelig:D Lakk har jeg ikke funnet ut av enda, men må bli en gammel farge. Fått tips om boble farger fra 60 tallet, men har ikke satt meg inn i det enda……..tips til farge? Old skool Her er litt bilder Fra Årdalstangen. Enormt grom trekkbil jeg fikk låne fra gamle jobben En mindre god trekkbil Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Mitt flrste arbeid på bilen:) Bensintanken, eksosen, bremserør, bensinslanger og girstang greia....planen er å få den klar til tectyl Vasking må til... Måtte bare teste:) Ribba for det meste Slik bilen står i dag Nå om dagen holder jeg på å sandblåse bilen litt her og der under Hva tror dere om prosjektet? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Dette tror jeg blir bra! Noe spesielle planer? Mye custom? Mye krom? osv? :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Dette tror jeg blir bra! Noe spesielle planer? Mye custom? Mye krom? osv? :) Mye custum planer ja....kommer stadig på nye ideer:) Skal sveise masse små detaljer over hele bilen Mest mulig cleant Kromfanger framme + litt her og der. Bakenden blir vel slik. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Det her ser kanonbra ut! Gleder meg til å se resultatet!!! Jeg har da selvsagt problemer med rust i kanalene på min, så de er nå ankommet (fra golf 1) og vil bli byttet i nærmeste fremtid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 vel blir vel bra detta men synes skiltopphenget på det siste bilde ikke var serlig pent... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Det her ser kanonbra ut! Gleder meg til å se resultatet!!! Jeg har da selvsagt problemer med rust i kanalene på min, så de er nå ankommet (fra golf 1) og vil bli byttet i nærmeste fremtid... Rust er noe drit, ikke tvil i det. Hvordan vil lengden på golf 1 passe da? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 vel blir vel bra detta men synes skiltopphenget på det siste bilde ikke var serlig pent... Har tenkt litt på det ja. Får se om jeg feller inn skilte på midten.... Tar det når den tid kommer..... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Golf mk3 fanger bak på caddy trenger ikke å bli så dumt.. Så ut som om det kunne bli pent på det bildet oppi der :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Golf mk3 fanger bak på caddy trenger ikke å bli så dumt.. Så ut som om det kunne bli pent på det bildet oppi der :D Så ikke så værst ut på det bilde nei. Her er et bilde fra sia. Litt for kort, men hadde kansje fungert med en fanger fra vento.......... På min bil skal skal det være minst mulig plast på.......PS. har en RS fanger til salgs for MK1 Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hei der... Holder på å legge Epoxy i garasjen, så jeg har ikke fått sjansen til å se hvordan det er med de kanalene, men jeg regner nok med at jeg må legge inn litt ekstra plate ja... Er det virkelig ikke mulig å få fatt i karroserideler til disse bilene om man ikke kjøper originalt? :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Har tenkt litt på det ja. Får se om jeg feller inn skilte på midten.... Tar det når den tid kommer..... sånn her da ? kiddie Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 sånn her da ? kiddie hehe....har vurdert å bare legge skilte i bakruta, men ikke dum den nei kiddie Den fangeren var bare noe jeg måtte teste når jeg kjøre med henger (da må jeg skru den av) Det er ikke lett å velge bakende på en caddy, orginale blir for "stor" syntes jeg Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Når det gjelde bakende er det jo ingen ting å snakke om. Det er kun rollpan som duger da. Tror jeg henter fra 83-94 S10... Skulle visst være enkel tilpasning... Jeg begynner å bli litt redd for at vi får for like biler her nå, så kanskje best å legge en slagplan gitt :hammer ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Når det gjelde bakende er det jo ingen ting å snakke om. Det er kun rollpan som duger da. Tror jeg henter fra 83-94 S10... Skulle visst være enkel tilpasning... Jeg begynner å bli litt redd for at vi får for like biler her nå, så kanskje best å legge en slagplan gitt :hammer ... Hadde bare tenkt å lage rollpan selv, men 83-94 s10? bil det er da hehe.....like biler:) Interiøret ditt blir ikke likt det jeg skal ha, garantert...... yodude Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg