Joastarlet Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Dere vet at dette er en veldig gammel tråd? Fyren har ikke hvert aktiv her siden mars i 2006.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ja!! Det vet jeg!! Det er ny person som har stilt spm ang sin xr2i, som jeg besvarer etter beste evne. Det er derfor jeg ber han om å opprette en egen tråd vedrørende sin egen bil, og arbeid på den! Slik at i kan holde denne tråden ren for ting som ikke vedrører trådstarter sitt prosjekt. Ang trådstarter, så tror jeg han er inne til førstegangstjeneste, siden bilen han for en tid tilbake sto til salgs grunnet dette. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg